szkodnik - jaki ??

1. Data: 2003-05-27 06:47:29

Temat: szkodnik - jaki ??
Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Na drzewach owocowych w sadzie i na krzaczkach porzeczki pojawił się szkodnik.
Jest to taka mała (do 20 mm) gąsiennica.
Obsiadła drzewka -szczególnie wiśnie- i szamie liście.
Charakterystyczne jest to, że na drzewach zbiera się w skupiska na pniach przy
rozgałęzieniach.
Nie mam pojęcia co to jest choć zaglądałem do literatury.

Wypróbowałem środek Bi58, ale albo jeszcze nie zaczął działać (za to
strasznie "pachnie") albo to dziadostwo jest odporne.

Czym to zwalczyć (??) i co to qcze jest ??

Pzdr

Śmiech

2. Data: 2003-05-27 14:16:06

Temat: Re: szkodnik - jaki ??
Od: "Kamas" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czym to zwalczyć (??) i co to qcze jest ??

Co to jest to trudno powiedzieć, bo żeruje teraz kilka gatunków
szkodników. Ale co by to nie było, polecam: "Mospilan 20 sp". Niszczy
wszystko co ssie i gryzie liście, od mszyc po stonkę.

--
pozdrawiam:-)
Sławomir J. Marusiński

Piłę elektryczną tanio kupię
Cembrownika - co mozna do niej wsadzic ?
Kret
Winorośla a Biosept
Fauna ogrodów