szkola-korzystanie z wc

11. Data: 2006-09-14 06:50:31

Temat: Re: szkola-korzystanie z wc
Od: "Marta W." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości
news:ee9o9m$2tid$1@news.mm.pl...
>W wiadomości <news:ee9nmu$akq$1@news.onet.pl>

> Co za bzdura! Nie ośmieszałaby się kobita :-/
> Nie rozumiem - jak to nie ma możliwości?
> Co za problem - przy okazji kontroli stołówek, sklepików (bo takie MUSZĄ
> być obowiązkowo) skontrolować również toalety?

No wlasnie tym mnie wkurzyla ze powiedziala ze oni robia kontrole tylko
zapowiedziane. I wtedy zawsze jest wszystko w porzadku. A nie maja
mozliwosci kontroli niezapowiedzianych, nie moga sobie tak po prostu wpasc i
zobaczyc czy jest papier toaletowy czy mydlo w lazience.

> A co w przypadku, gdy nie dokłada?

Jezeli nie doklada to moga kazac dokladac, ale powiedziala ze poniewaz
kontrole sa zapowiadane to jeszcze im sie nie przytrafilo zeby kontrola
wypadla zle.

> Paranoja :-/

Totalna paranoja... Zapytalam dlaczego nie moga robic niezapowiedzianych
kontroli to powiedziala ze maja duzo pracy i musza miec wszystko jakos
zorganizowane a nie tak raz tu wpadac na kontrole a raz tam. Tylko nie wiem
jaki wtedy jest sens takiej kontroli...

Marta + chlopcy

12. Data: 2006-09-14 07:32:46

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Marta W." <m...@o...pl> napisał

> [...]
> kontroli to powiedziala ze maja duzo pracy i musza miec wszystko jakos
> zorganizowane a nie tak raz tu wpadac na kontrole a raz tam. Tylko nie

Jedno mi tylko przychodzi do głowy.
"Miś" wiecznie żywy :-/

N.

13. Data: 2006-09-14 08:12:38

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Marta W. napisał(a):

> [...]
> zorganizowane a nie tak raz tu wpadac na kontrole a raz tam. Tylko nie wiem

Jakoś nie chce mi się wierzyć. Z pewnością jest to podyktowane
możliwością dowalenia kary. Lokale gastronomiczne są sprawdzane, z tego
co wiem, bez żadnego uprzedzenia, bo im w razie czego mogą dać mandat.
Szkole nie wlepią kary, bo to z tej samej kiesy by i tak szło ;-). I
pewnie też duzo zależy od tradycji miejscowego Sanepidu.

Pozdrawiam
Ewa

14. Data: 2006-09-14 08:26:15

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <e...@p...fm> napisał

> [...]
> co wiem, bez żadnego uprzedzenia, bo im w razie czego mogą dać mandat.
> Szkole nie wlepią kary, bo to z tej samej kiesy by i tak szło ;-).

Też mi to przyszło do głowy.
Tym większa jest to paranoja :-/

> pewnie też duzo zależy od tradycji miejscowego Sanepidu.

I układów z dyrekcją szkoły ;-)

N.

15. Data: 2006-09-14 12:50:02

Od: Rozs <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik medea napisał:

> Szkole nie wlepią kary, bo to z tej samej kiesy by i tak szło ;-). I
> pewnie też duzo zależy od tradycji miejscowego Sanepidu.

Miałam się nie odezwać, ale się odezweę ;-) Nie dalej jak przedwczoraj
moja osobista pani dyrektor dostała od sanepidu karę i mandat do
zapłacenia. Kontrola była niezaplanowana, tzw. nalot. Wiem, że zawsze
wpadają niezapowiedziani, wiem, że sprawdzają toalety, wiem, że wypisują
różne uwagi na temat ich stanu i wiem, że w końcu doprowadzili do stanu
jaikiej takiej higieny (a droga prowadziła przez ręczniki szmaciane w
ubiakcjach, w klasach, ręczniki papierowe w klasach, wreszcie stanęło na
mydle z podajnika i ręcznikach papierowych z podajnika. Chociaż fakt, że
idą tych ręczników straszne ilości, ale to już wychowawców użeranie się
i pilnowanie, żeby na przerwach dzieci nie szalały - najwięcej ręczników
szło na wycieranie zachlapanej podłogi).
I jeszcze jedno - stan łazienek regularnie kontroluje pielęgniarka,
która w ośrodku jest przydzielona do szkół i po nich jeździ (średnio raz
na 2 tygodnie wpada), ona też ma zeszycik i każdy brak papieru jest tam
notowany. Co jakoś tam wpływa na jego dostępność.

A zupełnie inna sprawa to fakt, że karę sanepid wlepił za fatalny stan
szkoły, który to stan jest spowodowany remontem. Remont zaczął się 1
września. To jest dopiero scenariusz do "Misia".

Rozs

16. Data: 2006-09-14 13:00:03

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marta W." <m...@o...pl> napisał(a):

> Jak to jest u Was rozwiazane?

Mam niejasne podejrzenie, że moje dziecko wychodzi z założenia, że nie
sika sobie na ręce i pewność, że po myciu wyciera je w spodnie.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

17. Data: 2006-09-14 13:13:46

Temat: Re: szkola-korzystanie z wc [OT]
Od: "Old Rena" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał(a):

> Mam niejasne podejrzenie, że moje dziecko wychodzi z założenia, że nie
> sika sobie na ręce i pewność, że po myciu wyciera je w spodnie.

Czyżbyś też (niebacznie) opowiedziała mu kawał o dwóch facetach w toalecie?

--
Old Rena
[Renata Gierbisz]

- W marynarce nauczyli nas, że po sikaniu myje się ręce
- Nas w lotnictwie nauczyli, żeby sobie na ręce nie sikać

18. Data: 2006-09-14 13:32:00

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Old Rena <o...@g...pl> napisał(a):

> Czyżbyś też (niebacznie) opowiedziała mu kawał o dwóch facetach w toalecie?

Wiesz... dziecko wychowane przez paralotniarza :)))

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

19. Data: 2006-09-14 14:55:06

Od: "Marta W." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Mam niejasne podejrzenie, że moje dziecko wychodzi z założenia, że nie
> sika sobie na ręce i pewność, że po myciu wyciera je w spodnie.

Ale Twoj jest starszy niz moj:-) Moj jest na etapie celowania tak zeby nie
polecialo na rece ani na sedes:-) Niestety wychodzi to jemu gorzej niz
bratu, wiec wolalabym zeby te rece jednak umyl:-) A w spodnie to nawet w
domu czasami wyciera:-)

Marta + chlopcy

20. Data: 2006-09-14 15:27:55

Od: PASIK <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nasz standart toaletowy..
Oczywiście papieru brak, mydła w podajniku również, ręczników też.
Ustaliliśmy na zebraniu ze przyniesiemy ręczniki zwykłe i dzieciak
będzie wędrował z ręcznikiem i mydłem...moje dostosuje sie i dba o
higienę co inne dzieci robią nie obchodzi mnie.

Po 2 dniach kiedy to pewnie chłopiec poszedł do toalety zrobic "kupę"
pani wychowawczyni zreflektowała sie po dośc długim czasie ze nie
dziecka.
Nieszczęśnik siedział w kibelku płacząc i rozmyślajac że go pewnie w
szkole zamkną a podetrzeć nie ma czym.
Prosił gimnazjalistów o chusteczkę lub kawał kartki..wyśmiali go i
uciekli.
Fajne doświadczenia w pierwszych dniach.

pozdr.Pasik

Pisanie wypracowań (klasa II podstawówki)
Odrabianie lekcji i poprawianie błędów
jaki prezent
przedszkole - j.niemiecki
eunuresis nocturna u dorosłych