szkółka piłkarska [WAWA]

1. Data: 2008-08-19 22:59:43

Temat: szkółka piłkarska [WAWA]
Od: dj <"dorito111_usun)to"@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mozecie polecić jakąś szkółkę piłkarską w Warszawie?
Przyszły zawodnik to sześciolatek i bardziej mi zależy na
dobrej atmoswerze niż na hodowaniu supermistrza.

pozdrawiam
Dorota

2. Data: 2008-08-21 11:50:43

Temat: Re: szkółka piłkarska [WAWA]
Od: " 666" <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Coś w okolicach AWF, może coś na Bemowie (no boisko nowe OSiR jest ;)) pewnie
Agrykola blisko Legii i PR3, oraz szkolny ośrodek
sportowy przy Konwiktorskiej blisko Polonii.
JaC

-----

> Czy mozecie polecić jakąś szkółkę piłkarską w Warszawie?

fluoryzacja
Stałe mają się ruszać...
Jak pomóc, jak przekonać, jak nauczyć
Antykatolickie dogmaty wiary w sadyste