szlifowanie lastriko (?)

11. Data: 2007-02-19 22:57:28

Temat: Re: szlifowanie lastriko (?)
Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "poranna.kawa" <c...@g...com> napisał w wiadomości
news:1171923184.671034.288650@a75g2000cwd.googlegrou
ps.com...
On 19 Lut, 20:57, "wowa" <w...@g...pl> wrote:
> Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w
> wiadomościnews:erccpp$l67$1@atlantis.news.tpi.pl...

Czy zrealizowałeś swoje pragnienie;) ? Bo z tego co pamiętam w moim
sercu swego czasu zrodziło się takie samo:))

To był pięęękny widok :) Tym rzutem to olimpiadę bym wygrał :)
Wojtek
--
Żywiec - prawie jak piwo!

12. Data: 2007-02-20 21:35:03

Od: "Qwinto" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"poranna.kawa" <c...@g...com> wrote in message
ps.com...
> Właśnie przyszedł mi do głowy pomysł, że to nie był papier ale
> może jakiś kamień, taki do szlifowania. Coś w rodzaju pumeksu :)
> W każdym razie da się to zrobić samemu, ale efekt nie jest taki
> jak by było zrobione przez fachowca.
> est
Kiedys w zakladach kamieniarskich (nagrobki) lastryko szlifowano kamieniem.
Na tarczy o srednicy ok 20cm przymocowane byly 3 kamienie (w ksztalcie
nerki). Os tarczy zamontowana na pantografowym wysiegniku coby rowno
scierac. Oczywsice os napedzana byla silnikiem elektrycznym. Podczas
szlifowania na plyte lala sie woda strumykiem...
Recznie (wiertarka czy katowka z odpowiednimi koncowkami) tez sie da, ale
trzeba pilnowac zeby wyszlo to rowno.

Qwinto

13. Data: 2007-02-23 19:02:47

Od: Rafał <X...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2007-02-20 22:35:03 +0100, "Qwinto" <q...@g...pl> said:

> [...]
> Recznie (wiertarka czy katowka z odpowiednimi koncowkami) tez sie da,
> ale trzeba pilnowac zeby wyszlo to rowno.

Otóz to. Sa cztery mozliwosci.

a) szlifierka na wysiegniku - ale przedmiot szlifowania trzeba rozebrac
na osobne plyty/krawezniki.
b) szlifierka do lastryko jezdzaca na kolkach - tez montuje sie do niej
nerkowe kamienie na tarczy. Bez doswiadczenia w uzywaniu takiego
urzadzenia blyskawicznie robi sie nia dolki w szlifowaniej powierzchni,
c) szlifierka katowa.
d) rozwiazanie klasyczne czyli kamyk w uchwycie. Tylko do kamyka trzeba
miec krzepe. Kawal krzepy...

Kamykiem w garsci to mozna sobie krawedz sfazowac...

Rafał

= pisząc na priv wytnij iksy z adresu =

14. Data: 2007-02-23 23:04:32

Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

Rafał napisał(a):
> Kamykiem w garsci to mozna sobie krawedz sfazowac...
No to tak zescie mnie zachecili, ze chyba faktycznie dam zarobic
kamieniarzom, tyle ze szkoda ze jeszcze 2x wydatek na demontaz i przewoz
bedzie...

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

15. Data: 2007-02-24 06:06:59

Od: "poranna.kawa" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lut, 00:04, BartekK <s...@N...org> wrote:
> [...]
>
> No to tak zescie mnie zachecili, ze chyba faktycznie dam zarobic
> kamieniarzom, tyle ze szkoda ze jeszcze 2x wydatek na demontaz i przewoz

8173

A nie może przyjechać na miejsce? Może (nawet uwzględniając, to że
więcej sobie policzy) i tak taniej będzie? A pewnie i czasu
zaoszczędzisz. Poszukaj może się jakiś zgodzi wykonac usługę na
miejscu.
est

Zabudowa z plyt G-K
Samodzielne fugowanie - czy dam rade?
Dziura w blacie
Czy jest tu jakis serwisant wspołczesnych pralek???
do posiadaczy piekarnika M5EX