[szminka] Nivea Colour Shine

1. Data: 2004-09-22 07:13:12

Temat: [szminka] Nivea Colour Shine
Od: "*madzik*" <m...@b...telia.com> szukaj wiadomości tego autora

I to byl moj drugi wczorajszy zakup.
Po pierwszych paru uzyciach wazelinka.
Odcien 73, red grape, no super.
Szukalam delikatnej szminki "na dzien".
Transparentna dosc, ale nadaje ustom ladny odcien (cos miedzy bordo a
czerwienia, bez różu i pomarańczu). Na poczatku tylko czulam troche zapach,
ale teraz juz ok.

Aha, z ciekawostek - widzialam wlasnie (chyba) nowy tusz Lumene, dla oczu
wrazliwych, bez substancji zapachowych. Jakby byl wodoodporny, to pewnie bym
go wybrala zamiast MF.

No to, z zaleglosci czekaja jeszcze tylko puder albo podklad do twarzy oraz
zestaw trzech krokow Clinique ;-). BTW, czy ten ostatni (cera mieszana)
mozna stosowac zima, czy raczej sie nie poleca?

--
Pozdrawiam cieplutko,
Magda (lato, mieszana, 31 ;-) )

FAQ grupy: http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-09-22 07:28:31

Temat: Re: [szminka] Nivea Colour Shine
Od: Lia <L...@p...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Sep 2004 09:13:12 +0200, *madzik* napisał(a):

> No to, z zaleglosci czekaja jeszcze tylko puder albo podklad do twarzy oraz
> zestaw trzech krokow Clinique ;-). BTW, czy ten ostatni (cera mieszana)
> mozna stosowac zima, czy raczej sie nie poleca?

To ja szybko i krótko, bo gorączka przedwakacyjna mnie ogarnia - można
stosować zimą :]
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2004-09-22 07:35:37

Od: "*madzik*" <m...@b...telia.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> To ja szybko i krótko, bo gorączka przedwakacyjna mnie ogarnia - można
> stosować zimą :]

Dzieki! :-)

--
Pozdrawiam cieplutko,