szokują w media mark

1. Data: 2003-12-26 22:37:50

Temat: szokują w media mark
Od: "Marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rzeszów
własnie kupiłem odkurzacz w leclerku i rozglądałem się za turboszczotką do
poczciwego zelmerka (w sklepie firmowym 53 zł w leclerku 55)
w Media mark dokładnie ta sama szczotka sprawdzałem kody paskowe i typ
szczotki(bo leżała obok droższej elektroszczotlki o innym symbolu)
99zł ,coś tam": groszy
szok sprawdzajcie ceny

1. Data: 2003-12-27 21:16:00

Temat: Re: szokują w media mark
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Nie wiem jak ty ale ja zawsze sprawdzam ceny, czasami jezdze po calym
miescie szukajac najtaniej danego towaru.
Pozdrawiam
Zazula

1. Data: 2003-12-27 21:19:09

Od: Marek Strzelecki <m...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula wrote:

> Witam
> Nie wiem jak ty ale ja zawsze sprawdzam ceny, czasami jezdze po calym
> miescie szukajac najtaniej danego towaru.

To mnie zawsze rozbraja: wydawanie kasy na paliwo/bilety + marnowanie
czasu, żeby zaoszczędzić... No właśnie, ile?

--
www.franek.strzelecki.prv.pl

1. Data: 2003-12-28 09:16:57

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Akurat mam bilet semestralny wiec nic nie wydaje wiecej. A czasu mi jakos
nie szkoda bo nie mieszkam w wielkim miescie.
Pozdrawiam
Zazula

1. Data: 2003-12-28 10:59:46

Od: "Hadaar" <h...@w...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem ja z MM ale z supermarketami juz tak jest ze wiele rzeczy jest
taniej a dla rownowagi inne drozej. Przyklad Carefour WWa: pasta do zebow 50
gr taniej na 8 zl ale za to zwirek dla kotow kosztuje 15 a gdzie indziej 10.
Niestety trzeba sprawdzac ceny.

Pozdrawiam,

Hadaar

1. Data: 2003-12-28 13:29:13

Od: moli <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek naskrobal(a) w pieknym dniu Pt 26 gru 2003 11:37:50p w poscie

> [...]
> w Media mark dokładnie ta sama szczotka sprawdzałem kody paskowe i typ
> szczotki(bo leżała obok droższej elektroszczotlki o innym symbolu)

Juz jakis czas temu zauwazylam ze drobne AGD i RTV jest w Media Markt
drozsze niz w innych sklepach. Jesli chce sie kupic duzy telewizor,
lodowke czy pralke to jak najbardziej polecam MM, bo tam z reguly te
produkty sa w bardzo atrakcyjnej cenie, ale juz przy zelazku, odkurzaczu
czy radiobudziku ceny sa czasem sporo nawet wyzsze niz w hipermarketach.

1. Data: 2003-12-28 16:31:56

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Strzelecki" <m...@a...w.pl> napisał w
wiadomości news:bskt03$ndt$1@topaz.icpnet.pl...

> To mnie zawsze rozbraja: wydawanie kasy na paliwo/bilety + marnowanie
> czasu, żeby zaoszczędzić... No właśnie, ile?

W tym wypadku niemalże równowartość drugiej szczotki. Czasami warto...

J.

1. Data: 2003-12-28 18:45:02

Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek <m...@w...pl> wrote:

> w Media mark dokładnie ta sama szczotka sprawdzałem kody paskowe i typ
> szczotki(bo leżała obok droższej elektroszczotlki o innym symbolu)

Ceny w każdym MM mogą się różnić (często nawet o 20-30%)

--
Przemysław Maciuszko
http://zkampinosu.truskaw.net

1. Data: 2003-12-29 08:42:56

Od: "Iza" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "moli" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> produkty sa w bardzo atrakcyjnej cenie, ale juz przy zelazku, odkurzaczu
> czy radiobudziku ceny sa czasem sporo nawet wyzsze niz w hipermarketach.

Akurat co do lodówki czy pralki to bzdura- kupiłam te 2 rzeczy w sumie
taniej o 600 zł w osiedlowym sklepie, dali mi tam spore upusty- a MM nawet
nie było z kim o tym rozmawiać odsyłali od jednego do drugiego.

1. Data: 2003-12-29 09:17:56

Od: "Monika Paluszkiewicz" <m...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Strzelecki" <m...@a...w.pl> napisał w
wiadomości news:bskt03$ndt$1@topaz.icpnet.pl...

> To mnie zawsze rozbraja: wydawanie kasy na paliwo/bilety + marnowanie
> czasu, żeby zaoszczędzić... No właśnie, ile?

Czesc,

Oj czasem bardzo duzo. Dla przykladu moje ostatnie zakupy:
- lodowka - oszczednosc 600 zl! (poszukiwania konkretnego modelu
zakonczyly sie po chyba 4 tygodniach (oczywiscie nie 24 h;-);
- plytki na korytarz i panele do dwoch pokoi - oszczednosc ok. 300 zl -
poszukiwania i porownywanie cen zajelo nam prawie caly dzien (i to licze
oszczednosci na dokladnie tym samym modelu, w tej samej sieci! (LM).
- plytki do lazienki - 200 zl - sytuacja jak wyzej (dokladnie ten sam
model i rozne ceny w roznych punktach).
- kuchenke bede kupowac jakos niedlugo. wlasnie jestem po jednodniowym
rekonesansie - roznice w cenach na tym samym modelu to nawet 300-400 zl!

Ale fakt, ze jak mam do kupienia cukier, make i chleb to nie wydziwiam i
kupuje w pierwszym sklepie:-)

pozdrawiam
monika

Meble (sosnowe drewno) pomalować chcę.
Łóżko - gdzie kupić ?
bozeria
Rozliczenie zużycia wody - spółdzielnia mieszkaniowa
Programy do planowania mieszkania?