sztućce

21. Data: 2006-01-02 19:34:28

Temat: Re: sztućce
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka napisał(a):

> Tez mam te kubki i zgadzam sie co do ich chwiejnosci. Ale chyba za duzo
> wymagasz od kubka za 89gr. O ile pamietam to jedynie ten model ma takie
> dziwne uszko.

Po pierwsze to nigdy tych kubków nie kupowałam, więc nie wiem ile
kosztują. Miałam tylko okazję w nich pić. Po drugie: czy to naprawdę tak
wielkie wymaganie od kubka, żeby dało się z niego pić gorącą herbatę?
Dwukrotnie mieszkałam w wakacje w domu wyposażonym w te kubki i nie raz
się po prostu oparzyłam, oblałam, próbując z niego pić. Nie wspomnę już
o próbie przeniesienia tego kubka z gorącym napojem z kuchni do pokoju.
Czy naprawdę tylko ja mam takie doświadczenia z tą pomyłką designerską?

Pozdrawiam
Ewa

22. Data: 2006-01-02 20:53:24

Od: qubal <q...@n...lubimy.spamu.konto.pl> szukaj wiadomości tego autora

agnieszka wrote:

> hej,
>
> lubię zjęśc w ładnej zastawie i ładnymi sztuccami.
> no i czas na inwestycje.
>
> co polecacie. Jakos srednio mam ochote wydac 800 zł na Gerlacha NK03
>
> macie jakies doswiadczenia w tej kwestii
Nie wiem z jakiej miejscowości piszesz, ale ja jestem zwolennikiem zakupów
na targach staroci. Za stosunkowo niewielką kasę możesz mieć coś naprawdę
oryginalnego i wygodnego w użyciu. Jedyna wada polega na tym, że ciężko
będzie kupić komplet dla 24. osób ;)
--
qubal

23. Data: 2006-01-02 20:53:58

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 02 Jan 2006 19:46:57 +0100 I had a dream that Michal Jankowski
<m...@f...edu.pl> wrote:
>A z czego sie wlasciwie teraz robi sztucce?
>Kiedys dawno dawno temu byly takie fajne stopy "srebropodobne", a
>teraz to widuje wlasciwie wylacznie stalowe albo srebrzone...

Nie mam zielonego pojęcia, ale moje poprzednie sztućce zaczęły rdzewieć
w zmywarce. Kupiłem więc "porządny" i kosztujący trochę komplet i co?
Tak samo rdzewieją już po kilku praniach :(

--
Grzegorz Janoszka

24. Data: 2006-01-02 23:48:16

Od: "Kropelka" <k...@b...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> o próbie przeniesienia tego kubka z gorącym napojem z kuchni do pokoju.
> Czy naprawdę tylko ja mam takie doświadczenia z tą pomyłką designerską?

nie nie- nie tylko ty. Ja tez mam zestaw takich kubeczkow i potwierdzam ich
chwiejnosc. Co do przenoszenia goracych napojow to jakos nie zauwazylam- za
uszko spokojnie da sie chwycic i przeniesc. Gorzej ze kubka nie da sie
"przesunac" bo sie przewroci i trzeba go zawsze przestawic czyli podniesc,
przeniesc i postawic spowrotem. Ale ja juz jakos przywyklam i zapomnialam o
tej niedogodnosci. Chociaz poczatkowo kilka razy zdarzylo mi sie wylac jego
zawartosc.
Dlatego tez nie uwazam tych kubeczkow za szczegolnie udane. Nie powoduje to
jednak ze jestem negatywnie nastawiona do wszystkich produktow z IKEA. Moim
zdaniem maja bardzo duzo ciekawych pomyslow ktore o ile da warto skopiowac
samemu (w nizszej cenie).
Ostatnio spodobal mi sie np noz do pieczywa http://tinyurl.com/avlne
naprawde swietnie sie nim kroi, nie uderza sie po blacie (deseczce) palcami.
Garnki tez maja bardzo dobrej jakosci, mam kilka i uzywam od wielu lat.

Agnieszka

-=odpowiadajac usun blablabla =-

25. Data: 2006-01-03 08:03:41

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niektóre kubki mają bardzo wysoko uszko i są przez to niewyważone. Jeśli
> nalejesz do takiego kubka wrzątku,

Może ktoś projektował je nie do wrzątku.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

26. Data: 2006-01-03 08:50:26

Od: "agnieszka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak, szukalam na tej stronie,ale zauwaz,ze to sa tylko sztucce, bez
widelczykow do tortu, lopatki do tortu, lyzek do sosu, zupy czy sałaty...
chcialabym takie pełen kpl

Użytkownik "hubert depesz lubaczewski" <d...@e...pl> napisał w wiadomości

> hm
> sorry, jestem może nieobeznany, ale skąd cena 800?
> szybki google znalazł mi to:
>
> http://www.superprezenty.pl/index.php/mkSklep/shop.f
lypage/Sztucce,24cb3010f44f01d03ffe4fd5f5d8b95d/,/Sz
tucce_NK03,617/Itemid,/

---------------*

27. Data: 2006-01-03 08:52:06

Od: "agnieszka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mieszkam w Gdyni,a targ staroci mam w sopocie:))) to zawsze jakas mysl,
tyle,ze obawiam sie, ze nie znajde nawet kompletu 6 sztuk z kazdego
sztucca:(

28. Data: 2006-01-03 12:24:51

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

flower napisał(a):

> Może ktoś projektował je nie do wrzątku.

A do czego może służyć kubek z grubej ceramiki? Coca Colę będziesz w nim
pił?
Nie przesadzajmy.

Ewa

29. Data: 2006-01-03 12:27:06

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kropelka napisał(a):

> Dlatego tez nie uwazam tych kubeczkow za szczegolnie udane. Nie powoduje to
> jednak ze jestem negatywnie nastawiona do wszystkich produktow z IKEA.

Ja też nie. Sama mam parę rzeczy z Ikei, ale skrytykować sobie można ;-).

Pozdrawiam
Ewa

30. Data: 2006-01-04 14:50:56

Od: "Aicha" <m...@p...strone> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agnieszka" napisał:

> chcialabym takie pełen kpl

http://glinki.com/?l=hzu4aw
No jednak bez 6 stówek się nie obejdzie ;)

Ja mam coś takiego w wersji podstawowej (prezent ślubny):
http://otkar.com.pl/sklep/diana.htm
a dodatkowe części kompletuję sobie w sklepach. Jeszcze nie skończyłam
;)

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18:
http://aicha.opowiadania.org

chorizo
Jak uratować przesolony bigos ?
Popcorn
[OT][Reklama][Spam] Sarmacja - wirtualne panstwo - Twoja przyszlosc?
[OT][Reklama][Spam] Sarmacja - wirtualne panstwo - Twoja przyszlosc?