Jak uratować przesolony bigos ?

1. Data: 2006-01-02 10:36:39

Temat: Jak uratować przesolony bigos ?
Od: "dorper" <d...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jestem tu stałą bywalczynią jesli chodzi o śledzenie dyskusji. Po raz
pierwszy piszę na grupę i od razu mam pytanie z prośba o porade.
Dostałam od ojca bigos ale niestety jak zwykle ojciec go sporo przesolił.
Czy jest jakiś sposób na uratowanie tego słonego tworu? Jak to uczynić, żeby
bigos był zdatny do zjedzenia.

Dziękuję z góry i pozdrawiam z nowym rokiem

Ewa

2. Data: 2006-01-02 10:47:43

Temat: Re: Jak uratować przesolony bigos ?
Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik dorper napisał:
> Dostałam od ojca bigos ale niestety jak zwykle ojciec go sporo przesolił.
> Czy jest jakiś sposób na uratowanie tego słonego tworu? Jak to uczynić, żeby
> bigos był zdatny do zjedzenia.

Dorób trochę bigosu bez soli, albo przynajmniej kapusty, choć to juz
bedzie wersja uboższa. Oczywiście musisz wczesniej doróbkę doprowadzić
do stanu jadalnego, zanim wymieszasz.
--
pa, BBjk

3. Data: 2006-01-02 10:48:17

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Jan 2006 11:36:39 +0100, Waćpanna lub waćpan dorper, w
wiadomości <news:43b90147$0$17925$f69f905@mamut2.aster.pl> zawarł, co
następuje:

> [...]
> Czy jest jakiś sposób na uratowanie tego słonego tworu? Jak to uczynić, żeby

Dodać kapusty, słodkiej, jeśli robicie mieszany bigos, kwaśnej, ale broń
boże nie za słonej, jeśli robicie bigos z kwaśnej.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

4. Data: 2006-01-02 11:05:19

Od: "Edi" <e...@w...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2006-01-02 13:37:26

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

dorper napisał:

> [...]
> Czy jest jakiś sposób na uratowanie tego słonego tworu? Jak to uczynić, żeby

Posłowdzić, najlepiej np. dodając (słodkich, kalifornijskich) suszonych
śliwek albo ewentualnie (jeżeli lubisz) rodzynek. Plus, tak jak ardzie
BasiaBjk - dodaj kapusty (jeżeli jest kwaśna, to ją najpierw wymocz i
wypłucz w surowej, zimnej wodzie).

PWZ

Popcorn
[OT][Reklama][Spam] Sarmacja - wirtualne panstwo - Twoja przyszlosc?
[OT][Reklama][Spam] Sarmacja - wirtualne panstwo - Twoja przyszlosc?
Hepi nju jeer
Nalewka na kawie i cytrynie.