sztuczne paznokcie - jakie?

1. Data: 2003-05-25 18:40:10

Temat: sztuczne paznokcie - jakie?
Od: a...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam

Potrzebuje paznokcie na jedna noc, wiec zdecydowalam sie na sztuczne. Jakie
proponujecie kupic?
Jak na razie widzialam paznokcie za 2,90 zł i w gore do 99. Te najdrozsze w
perfumerii Empik. Byly chyba Sally Hansen i jakiejs innej firmy. Podobno przy
tych najtanszych klej nie trzyma, a glupio stracic podczas wesela jeden
paznokiec :))
Ma ktos doswiadczenie w tej matreii?
Czekam na opinie.

Pozdrawiam
Vei

1. Data: 2003-05-26 10:51:56

Temat: Re: sztuczne paznokcie - jakie?
Od: "Mada" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj ,
przyklejałam siostrze sztuczne paznokcie firmy amico (czy cos w tym stylu)
cena (w Lublinie) ok 12zl, dobrze się trzymały ( choc ma swoje bardzo
krotkie ) i nie było z nimi praktycznie zadnych problemow.
musiałam jedynie wycieniować boki zwykłym drobnoziarnistym pilniczkiem ( sa
stanowczo za grube i wystawałyby nienaturalnie nad wał paznokciowy ).
pozdrawiam cieplutko
:o)
mada

1. Data: 2003-05-28 18:14:52

Od: "~*~Lalunia~*~" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przy
> tych najtanszych klej nie trzyma, a glupio stracic podczas wesela jeden

Przyklejam sobie sztuczne paznokcie własciwie cały czas i zdecydowanie
polecam paznokcie firmy Top choice.Mają różne kształty, sa zwykłe białe a
takze z francuskim m. Kosztują ok 6,50
Ostatnie przykleiłam 2 tygodnie temu i do dnia dzisiejszego nie odpadł mi
ani jeden.
Naprawdę polecam.
Paznokci za 2, 3zł faktycznie nie ma sensu kupowac bo klej jest do niczego,
nie dosc ze słabo klei to jeszcze deformuje sztuczny paznokiec gdy się go
pomaluje.

Pozdrawiam
Lalunia

ostrzenie kredek
depilator
co sie stalo z marką "wash and go"?
Clinique Antigravity - ludzie, to dziala :))
Buuu...ratujcie!