baza matująca Sephory

1. Data: 2003-05-25 22:43:21

Temat: baza matująca Sephory
Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po tym boomie na bazę na pl.rec.uroda musiałam ją przecież qpić :).
Trochę jestem rozczarowana tą nią, ponieważ spodziewałam sie, że uczyni moją
skórę matową na cały dzień (jak ładnie powiedziane :),
niestety...przeliczyłam się trochę. Za to napewno wygładza skórę i ułatwia
nakładanie podkładu... Myślę, że skończę to opakowanie, ale raczej nie qpię
jej po raz drugi...
________
sheba 19

--
________
sheba 19

1. Data: 2003-05-26 06:36:09

Temat: Re: baza matująca Sephory
Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

sheba20 <j...@w...pl> wrote:

> [...]
> nakładanie podkładu... Myślę, że skończę to opakowanie, ale raczej nie qpię

Podpisuje sie pod tymi obiema rekami i nogami ;-))

megi

1. Data: 2003-05-26 07:36:45

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

sheba20 <j...@w...pl> napisał(a) w wiadomości

> Po tym boomie na bazę na pl.rec.uroda

Trochę dystansu - jakbyś kobiet nie znała. ;-)

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

1. Data: 2003-05-26 08:13:46

Od: "Anna" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trochę dystansu - jakbyś kobiet nie znała. ;-)

a ja jestem z niej zadowolona
pozdr

1. Data: 2003-05-26 08:23:55

Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <a...@...sygnaturce> napisał

> Trochę dystansu - jakbyś kobiet nie znała. ;-)

No tak, tak...dystans.. Ale Petrole nie qpiłam!!! :).
Po prostu aqrat potrzebowałam czegoś matującego, bo to co mam jest na
wykończeniu.. A że wszyscy zachwalali bazę i pisali jakto ona świetnie
matuje...
Ale nie jest znowu tak źle, da się tego używać, ...powiedziałabym nawet, ze
jest to przyjemne :).
________
sheba 19

1. Data: 2003-05-26 13:33:41

Od: "Joasia" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podpisuje sie pod tymi obiema rekami i nogami ;-))
>
> megi

I ja tez. A mial byc to cud miod, lek na wszystko :((((

Joasia

1. Data: 2003-05-26 13:45:35

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

> A że wszyscy zachwalali bazę i pisali jakto ona świetnie matuje...

To tylko kilka subiektywnych opinii, a wyrażające je panie nie ponoszą
odpowiedzialności za niewłaściwe ich wykorzystanie. ;-)

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|
|--> http://www.seva.sotiko.pl http://www.kuvera.prv.pl <--|

sztuczne paznokcie - jakie?
ostrzenie kredek
depilator
co sie stalo z marką "wash and go"?
Clinique Antigravity - ludzie, to dziala :))