szukam DOBREGO ginekologa we Wrocławiu

1. Data: 2003-05-17 14:42:29

Temat: szukam DOBREGO ginekologa we Wrocławiu
Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam

Szukam dobrego ginekologa we Wrocławiu. Badania wskazują, że mam PCO (zespół
policystycznych jajników), lekarz postraszył mnie że mogę mieć problemy z
zajściem w ciążę i przepisał hormony jako terapię. Chciałabym się skonsultować
z naprawdę dobrym specjalistą, ale nie znam takiego. Mam nadzieję że ktoś mi
odpowie. Z góry dziękuję

2. Data: 2003-05-17 16:37:03

Temat: Re: szukam DOBREGO ginekologa we Wrocławiu
Od: "madzia" <m...@p...fmno.spam> szukaj wiadomości tego autora

a jakie masz objawy oprócz tego że same wyniki wskazują na PCO ???m.

--
020 9434 - NIEZALEZNY dostep ISDN/V90/V110 (Warszawa)
ppp/ppp

3. Data: 2003-05-17 16:49:17

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

mam silnie zaznaczony wąsik i wogóle nadmierne owłosienie na ciele, zwłaszcza
na piersiach, poza tym przeszłam coś w stylu mutacji, dość znaczenie obniżył
mi się głos. Zdarzały sie także cykle bezowulacyjne (3 w ciągu ostatniego
roku), co w moim wieku (24 l.) raczej nie jest normalne.

4. Data: 2003-05-18 07:27:13

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Zapomniałam zaznaczyc, że może byc też lekarz przyjmujący prywatnie. Jeżeli
możesz zaznacz ile orientacyjnie kosztuje u niego wizyta.

5. Data: 2003-05-19 11:25:41

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak generalnie polecam szpital na Dyrekcyjnej, najlepiej iść (chyba
przyjmują na dole jak w przychodni) ja chodziłam do dr Fuchsa, jest
adiunktem, miałam z nim zajęcia i uważam że jest b.staranny. tam sie dowiesz
gdzie przyjmuje. Kiedyś na E.Stein tel3217315
pozdr

6. Data: 2003-05-19 20:32:31

Od: "polip" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na samo wspomnienie doktora Fuchsa dostaje drgawek!!!
Pzdr. Agnieszka

7. Data: 2003-05-19 21:28:23

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czemu???
pozdr

8. Data: 2003-05-20 17:47:18

Od: i...@g...pl (Iza) szukaj wiadomości tego autora

Byc moze dr Korzeniewski, przyjmuje prywatnie na ul. Boleslawieckiej 1
(wejscie od ul. Legnickiej), tel. 3546134. Wizyta kosztuje 50 zl.
Pozdrawiam
Iza

9. Data: 2003-05-22 15:04:25

Od: "polip" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakis czas temu lezałam na Dyrekcyjnej z bardzo ciężką gestozą. Miałam
doczynienia z w/w doktorem przez 5 tygodni i nikomu nie życzę takiego
"wypoczynku" . A ten wspaniały lekarz zamiast podtrzymywac na duchu to
jeszcze mnie dobił stwierdzeniem podczas USG " z tego i tak nic nie będzie"
. To zreszta nie jeden incydent i nie tylko ja miałam podobne zdanie o w/w.
Moim zdaniem powinien zastanowic się co mówi bo podobno kobiety w ciązy nie
można denerwować.
Mam tylko nadzieję, że przez ten okres troszke zmądrzał. Ja na szczęście juz
nigdy nie będę miała z nim doczynienia ani z resztą bandy na dyrekcyjnej
włączając "R" noworodków.
Pzdr. Aga

10. Data: 2003-05-22 15:24:01

Od: "Kasia S." <k...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
>
> Szukam dobrego ginekologa we Wrocławiu.

Dr Zurawski przyjmuje prywatnie w Dolmedzie, wizyta 40zl, trzeba sie
zapisywac. Tel. 3554034
Ja do niego chodze i jest ok, konkretny. Z rozmow z pacjentkami tez wynika
ze jest dobry.

Pozdrawiam, Kasia

potrzebny opis step-testu Mastera
Biochrom i wymioty
bezplatne szkolenie: "Niepełnosprawnii w Unii "
pigułki
Niepozadane skutki uboczne usuniecia brodawek?