szukam chetnych na zdjecia slubne (Warszawa)

1. Data: 2004-12-08 11:30:22

Temat: szukam chetnych na zdjecia slubne (Warszawa)
Od: "Kalina" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam nadzieje, ze piszac ten post nie zostane zlinczowna przez bywlczynie i
bywalcow.

Sprawa jest taka: poszukuje chetnych w charakterze modeli do slubnych zdjec
studyjnych. Za zupelne darmo z obu stron. Oferta dotyczy jednej, gora dwoch par
i chcilabym sie umowic na wczoraj najdalej na weekend.

Od zglaszajacych oczekuje sympatycznego wygladu, ladnego usmiechu, odrobiny
cierpliwosci, strojow slubnych i zgody na publikacje. Fryzury zapewniam, z
makijazem sobie poradzimy.

A co ja oferuje? Ladne zdjecia. Na papierze i na plycie. Jakie zdjecia robie
mozna obejrzec tu: www.kalina-studio.com
Ze wzgledu na pogode mysle raczej o zdjecach studyjnych. Dysponuje nieduzym
studiem, ale jestem otwarta na pomysly i propozycje.

Zapraszam do kontaktu,

Kalina
--
k...@p...onet.pl
www.kalina-studio.com

1. Data: 2004-12-08 15:44:50

Temat: problemy z poczta
Od: "Kalina" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzis mam jakies dziwne problemy z poczta onetowska, wieli listow nie doszlo:/
Tak wiec jesli ktos sie ze mna skontaktowal, a nie odpowiedzilam, prosze o
kontakt na k...@k...com lub telefoniczny 506 52 53 54

Bardzo zalezy mi na szybkim odzewie:)

Kalina
--
www.kalina.studio.com

1. Data: 2004-12-08 16:59:56

Temat: Re: szukam chetnych na zdjecia slubne (Warszawa)
Od: "Ewa" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kalina" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nieduzym
> studiem, ale jestem otwarta na pomysly i propozycje.

.........ach szkoda, ze nie w Gdansku....ach ....chetnie bym sie zglosila do
zdjec

1. Data: 2004-12-08 22:38:57

Od: "Nusia" <nienawidzę@spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> .........ach szkoda, ze nie w Gdansku....ach ....chetnie bym sie zglosila
> do zdjec

kurde ja też :) może jakieś tournee :)

Nusia

1. Data: 2004-12-08 22:42:43

Od: "Kalina" <t...@p...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nusia" <nienawidzę@spamu.pl> napisał w wiadomości

> kurde ja też :) może jakieś tournee :)

Nie ma dystansow nie do pokonania:)

Kal

--
www.kalina-studio.com
k a l i n a [a t] k a l i n a - s t u d i o . c o m

Perfumy,pedet?
Pilnie szukam perfum "Elvis Presley"..meskie
depilator?
cena zwaliła mnie z nóg, więc podejrzliwie robię wywiad....
pomocy moje bąki brzydko pachną !!!!