szukam czegos brazujacego ;)

1. Data: 2006-01-22 16:26:00

Temat: szukam czegos brazujacego ;)
Od: Alveaenerle <s...@n...hotmail.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny,

w piatek mam studniowke a jestem blada jak mlynarz;)
Potrzebuje czegos (balsam? samoopalacz?puder? cokolwiek! ) co by nadalo
skorze na plecach i dekolcie ladnego koloru...cos brazujacego,
rozswietlajacego? nie wiem sama, pomozcie. Nawet przemoglam sie i
poszlam na solarium, jednak po 5 minutach skonczylo sie zawrotami glowy
:/ co tu kupic?:) mam w domu balsam brazujacy ziaja sopot ale nadaje
mojej skorze raczej zolty odcien.

pozdrawiam
monika
--
Dołącz do nas, zostań honorową krwinką !
http://tinyurl.com/4ksta

1. Data: 2006-01-22 16:36:30

Temat: Re: szukam czegos brazujacego ;)
Od: "aandzik1" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

solarium natryskowe powinno spełnić Twoje oczekiwania ;)

1. Data: 2006-01-22 16:46:01

Od: Alveaenerle <s...@n...hotmail.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

aandzik1 napisał(a):
> solarium natryskowe powinno spełnić Twoje oczekiwania ;)

tylko ze zyje w malej miescince ktora posiada tylko zwykle solaria :(
a przy obecnych warunkach pogodowych nie bede sie kusic jechac do
Bydgoszczy na solarium.

pozdrawiam
monika

1. Data: 2006-01-22 19:33:58

Od: "Monika" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

samoopalaczw sprayu NIVEA

Użytkownik "Alveaenerle" <s...@n...hotmail.com.invalid> napisał w
wiadomości news:dr0ctc$2fo$1@nemesis.news.tpi.pl...

1. Data: 2006-01-22 20:10:56

Od: Aduś <4...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alveaenerle napisał(a):
> Potrzebuje czegos (balsam? samoopalacz?puder? cokolwiek! ) co by nadalo
> skorze na plecach i dekolcie ladnego koloru...cos brazujacego,
> rozswietlajacego?

Polecam Ziemię Egipską. Jeśli w Twoim mieście nie ma, to jest na pewno
na Allegro. Taka, jak np. ta:

Aduś

1. Data: 2006-01-23 13:33:27

Od: "Jola" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest taki balsam brązujący eris. Niedrogi i dajacy delikatny kolor tak że
nie ma obawy o smugi na skórze.
Jola

szukam czegos brazujacego;)
szukam czegos brazujacego ;)