Efekt błyszczenia

1. Data: 2006-01-22 18:06:45

Temat: Efekt błyszczenia
Od: "Cillit BANG aka Easy-Off BAM" <c...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Planuje w nadchodzacym tygodniu przefarbowac wlosy na kruczoczarno. :)
Chcialbym dowiedziec sie, jak mozna osiagnac efekt blyszczenia sie - czy
poprosic w salonie fryzjerskim o jakas specjalna, blyszczaca sie farbe?
Salon dosc ekskluzywny jest, wiec nawet jesli czegostam nie maja, to moga
dla mnie sprowadzic. A moze to potem stosuje sie cos na wlosy?
Zalezy mi na tym, zeby nie byly matowe - wrecz przeciwnie, im wiekszy
(od)blask tym lepiej :)

--
pozdrawiam,
Cillit BANG

1. Data: 2006-01-22 18:11:14

Temat: Re: Efekt błyszczenia
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-22 19:06:45 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Cillit BANG aka Easy-Off BAM* skreślił te oto słowa:

> [...]
> dla mnie sprowadzic. A moze to potem stosuje sie cos na wlosy?
> Zalezy mi na tym, zeby nie byly matowe - wrecz przeciwnie, im wiekszy

Nabłyszczacz w spraju do codziennego użytku.
Goldwell ma bardzo dobry.

A jak włosy sa matowe bo zniszczone - odzywki, maseczki, odzywki, maseczki
itd
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

1. Data: 2006-01-22 18:13:03

Od: "Cillit BANG aka Easy-Off BAM" <c...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości

> Nabłyszczacz w spraju do codziennego użytku.
> Goldwell ma bardzo dobry.

Mozna to kupic w normalnym sklepie, czy trzeba sie do jakichs hurtowni
fryzjersko-kosmetycznych telepac?

Ile orientacyjnie toto koszuje? Skleja wlosy itd.?

--
pozdrawiam,
Cillit BANG

1. Data: 2006-01-22 18:14:49

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-22 19:13:03 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Cillit BANG aka Easy-Off BAM* skreślił te oto słowa:

> Mozna to kupic w normalnym sklepie, czy trzeba sie do jakichs hurtowni
> fryzjersko-kosmetycznych telepac?

Albo u fryzjera pracującego na Goldwellu.
Albo w sklepach fryzjerskich.

> Ile orientacyjnie toto koszuje? Skleja wlosy itd.?

kosztuje ok 25 zł - nie skleja

Zreszta fryzjer tez na pewno coś Ci bedzie umiał polecić.

1. Data: 2006-01-22 18:33:46

Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w

> kosztuje ok 25 zł - nie skleja

tyle moze w hurtowni, jak ostatnio kupowalam , to zapłacilam chyba 35zł .

dostepny jeszcze chyba jest na allegro, 30zł.

ja od siebie polece jeszcze z profesjonalnej serii Loreala-tecniart,
koszt-ok 40zł. Pojemnosciowo chyba 50ml wiekszy od goldwella.

--
Margaret

1. Data: 2006-01-22 22:50:32

Od: "watermark" <p...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

<ciach>
Zalezy mi na tym, zeby nie byly matowe - wrecz przeciwnie, im wiekszy
> (od)blask tym lepiej :)
>
> To ja od siebie polecic moge jeszcze brylantyne w sprayu KEUNE BRILLIANT
> GLOSS SPRAY (z filtrem UV) za 200ml zaplacilem chyba 35zl, ale to w
> salonie fryzjerskim tejze firmy.

Pozdrawiam,

Peter

1. Data: 2006-01-27 11:27:16

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 22 Jan 2006 19:33:46 +0100, Margaret wrote:

> [...]
>
> ja od siebie polece jeszcze z profesjonalnej serii Loreala-tecniart,
> koszt-ok 40zł. Pojemnosciowo chyba 50ml wiekszy od goldwella.

no, ale ktory lepszy jakosciowo?
jutro jade sobie zrobic poltrwale sprezynki na glowie, dam znac jak to
wychodzi i jak sie spiera, bo wiem ze panie byly zainteresowane jak kiedys
pytalam. ale chetnie bym kupila cos do polysku do tych loczkow :} wiem, ze
do reklam szamponow i odzywek w TV to sie uzywa silikonowatych jakichs
psikaczy do wlosow, moze cos takiego ktoras probowala? moje wlosy wlasnie
doszly mi do obojczyka i czas cos z nimi zrobic :} oprocz tego sa zdrowe,
sympatyczne i oprocz braku naturalnego skretu nie mam im nic do zarzucenia,
wiec funkcja blyszczydla ma byc czysto nablyszczajaca.

--
Boska
http://magdee.blox.pl

1. Data: 2006-01-27 11:34:21

Od: "Margaret" <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boska" <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> zarzucenia,
> wiec funkcja blyszczydla ma byc czysto nablyszczajaca.

problem w tym, ze jak ja kupowalam tego Loreala, to byl tylko jeden
nablyszczacz.
teraz ich jest trzy i troche :).. Bo bodajze do wlosow kreconych, poza tym
nablyszczacz z delikatna funkcja lakieru do wlosow (tzn utrwala troszke),
sam nablyszczacz..
Goldwell na pewno jest tanszy,a rezultat podobny.

1. Data: 2006-01-27 11:37:10

Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 27 Jan 2006 12:34:21 +0100, Margaret wrote:

> [...]
> sam nablyszczacz..
> Goldwell na pewno jest tanszy,a rezultat podobny.

a to nie nie nie. to ma byc plaszcz blyszczacych wlosow, a nie fryzura z
The Sims, co to jak pani schyla glowe to wlosy ma w radosnym poziomie :> to
ja sie rozejrze za tymi dwoma. nie wiem ktory bedzie bardziej dostepny w
.ie.

dzieki :}

--
Boska
http://magdee.blox.pl

1. Data: 2006-01-27 11:39:28

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-27 12:37:10 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Boska* skreślił te oto słowa:

> [...]
> ja sie rozejrze za tymi dwoma. nie wiem ktory bedzie bardziej dostepny w

Ja mam krecone i mam Goldwella - wygląda naturalnie i zdrowo :)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

szukam czegos brazujacego ;)
szukam czegos brazujacego;)
szukam czegos brazujacego ;)
dlonie popekane od mrozu