Re: Efekt błyszczenia

From: Lia <i...@p...org>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Efekt błyszczenia
Date: Sun, 22 Jan 2006 19:11:14 +0100

Dnia 2006-01-22 19:06:45 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Cillit BANG aka Easy-Off BAM* skreślił te oto słowa:

> Planuje w nadchodzacym tygodniu przefarbowac wlosy na kruczoczarno. :)
> Chcialbym dowiedziec sie, jak mozna osiagnac efekt blyszczenia sie - czy
> poprosic w salonie fryzjerskim o jakas specjalna, blyszczaca sie farbe?
> Salon dosc ekskluzywny jest, wiec nawet jesli czegostam nie maja, to moga
> dla mnie sprowadzic. A moze to potem stosuje sie cos na wlosy?
> Zalezy mi na tym, zeby nie byly matowe - wrecz przeciwnie, im wiekszy
> (od)blask tym lepiej :)

Nabłyszczacz w spraju do codziennego użytku.
Goldwell ma bardzo dobry.

A jak włosy sa matowe bo zniszczone - odzywki, maseczki, odzywki, maseczki
itd
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/