Re: Efekt błyszczenia

Data: 2006-01-27 11:27:16
Temat: Re: Efekt błyszczenia
Od: Boska <b...@n...ma.takiego.numeru.pl>

On Sun, 22 Jan 2006 19:33:46 +0100, Margaret wrote:

> Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w

> tyle moze w hurtowni, jak ostatnio kupowalam , to zapłacilam chyba 35zł .
>
> dostepny jeszcze chyba jest na allegro, 30zł.
>
> ja od siebie polece jeszcze z profesjonalnej serii Loreala-tecniart,
> koszt-ok 40zł. Pojemnosciowo chyba 50ml wiekszy od goldwella.

no, ale ktory lepszy jakosciowo?
jutro jade sobie zrobic poltrwale sprezynki na glowie, dam znac jak to
wychodzi i jak sie spiera, bo wiem ze panie byly zainteresowane jak kiedys
pytalam. ale chetnie bym kupila cos do polysku do tych loczkow :} wiem, ze
do reklam szamponow i odzywek w TV to sie uzywa silikonowatych jakichs
psikaczy do wlosow, moze cos takiego ktoras probowala? moje wlosy wlasnie
doszly mi do obojczyka i czas cos z nimi zrobic :} oprocz tego sa zdrowe,
sympatyczne i oprocz braku naturalnego skretu nie mam im nic do zarzucenia,
wiec funkcja blyszczydla ma byc czysto nablyszczajaca.

--
Boska
http://magdee.blox.pl