szukam dobrego internisty z wwy

11. Data: 2002-12-28 13:27:14

Temat: Re: szukam dobrego internisty z wwy
Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@B...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:1c8tmz3gg9m6z.ztkfo98uy1v.dlg@40tude.net...

.
> Kiedyś mojemu szwagrowi (34 lata) wycięli tam zdrowy(!) wyrostek i

nigdy nie zostawia się wyrostka nawet zdrowego
to raz
rozpoznanie zapalenia wyrostka jest bardzo trudne, uważa się że lekarz
który nie ma nietrafień za żadko rozpoznaje zapalenie
to dwa

> wprowadzili mu zakażenie!
byłas na sekcji ? znasz jej wyniki? wiesz co było przyczyną zgonu? skąd
poszło to zapalenie?

> Potem dla prokuratora popodmieniali karty choroby,więc sprawa była nie do
> wygrania
nic prostszego donieś prokuraturze o tym podmienieniu

zanim napiszesz coś głupiego - pomyśl
zanim kogoś oskarżysz pomyśl dwa razy
Tichy

12. Data: 2002-12-28 15:39:14

Od: "Tramal" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> eee nie... ludziom sie wzrok nagle nie poprawil... nawet wprost
> przeciwnie...
> ale zaczyna im sie lepiej powodzic i maja coraz wieksze wymagania...
> wydaje im sie ze skoro placa to moga wymagac...
> i slusznie... placa to moga wymagac...
> placa kasie chorych i niech od niej wymagaja

Nie rozumiem tego. Pare pytan retorycznych Czy kasa chorych jest
odpowiedzialna za to, ze lekarz spoznia sie pol godziny/godzine do pracy i
wychodzi godzine wczesniej. Czy kasa chorych powoduje to, ze lekarze
przyjmuja w godzinach pracy prywatnych pacjentow? Czy kasy chorych powoduja,
ze lekarze przyjmujacy w szpitalach/przychodniach odsylaja chorych do
kierowanych przez siebie prywatnych gabinetow.... I mozna tak bez konca.
Oczywiscie, lekarze tak postepujacy stanowia pewna czesc populacji lekarzy i
nie mozna generalizowac.

Ponadto dwa czy trzy maile rozpoczynajace ten watek nie dotyczyly problemow,
ktore mozna przypisac kasie chorych, a postawie lekarzy. Proponuje je
przeczytac i do nich sie odniesc. A dyskusja o tym, co mozna mozna wyniesc z
przychodni to temat zastepczy.

Mam 37 lat, sporo kontaktow ze sluzba zdrowia na koncie, mieszkam w dosyc
duzym miescie (Krakow). Korzystam wraz z rodzina z prywatnych
lekarzy/spoldzielni. Bynajmniej nie wynika to z czerpania informacji z
prasy, czy tez z tego ze:

Po prostu nie mam ochoty grac w ruletke, czy w gabinecie napotkam doktora
Judyma czy tez Al Capone. A w gabinecie prywatnym zawsze jest milo i
sympatycznie.

I jeszcze jedna uwaga -- niezaleznie od tego, czy lekarz otrzymuje grosze od
kasy chorych czy tez znaczace pieniadze, to podstawy dobrego wychowania nie
bola... Mozna odpowiedziec na Dzien dobry, mozna uzyc slowa prosze, mozna
przeprosic za spoznienie. Naprawde... Ja tez mam zle dni i jestem bardzo
zmeczony ale nie odgrywam sie na ekspedientce w sklepie.

pozdrawiam wszystkich lekarzy i pacjentow

kb

13. Data: 2002-12-28 17:13:45

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 28 Dec 2002 14:27:14 +0100,"I.Tichy" <t...@w...pl>, napisał/a:

> [...]

> rozpoznanie zapalenia wyrostka jest bardzo trudne, uważa się że lekarz
> który nie ma nietrafień za żadko rozpoznaje zapalenie

Z tym się zggadzam.

> byłas na sekcji ? znasz jej wyniki? wiesz co było przyczyną zgonu? skąd
> poszło to zapalenie?

Nie byłam i nikt z rodziny nie był-tym bardziej jego żona,czyli moja
siostrai jego rodzice.Sekcji chyba nie było.
Napisali potem,dla prokuratora,że on miał krwiaka!

> nic prostszego donieś prokuraturze o tym podmienieniu

To nie moja sprawa.Jego rodzice w wielkim cierpieniu się tym najbardziej
zajmowali...Zreszą zaraz po śmierci swojego syna sami szybko umarli.

> zanim napiszesz coś głupiego - pomyśl
> zanim kogoś oskarżysz pomyśl dwa razy

Nie rozumiem?
*Napisałam coś,że to ja oskarżałam?*
Oskarżali jego rodzice i moja siostra.I nic nie wskórali,bo w szpitalu
pozmieniali wpisy w dokumentacji,karcie choroby.Na swoją korzyść.

--
Szczęśliwego Nowego, 2003 Roku!
Kaja

14. Data: 2002-12-28 18:12:54

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@B...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Prawda.
> Kiedyś mojemu szwagrowi (34 lata) wycięli tam zdrowy(!) wyrostek i jeszcze
> wprowadzili mu zakażenie!...Potem znowu go cięli,ale on i tak już był
> umierający.Umarł!
> Potem dla prokuratora popodmieniali karty choroby,więc sprawa była nie do
> wygrania.

Czyli chirurgow maja na Banacha do d...y bo kumpeli tez spartaczyli wyciecia
wyrostka :(
Na szczescie zyje,ale co sie nacierpiala to jej ...:(

Magda

15. Data: 2002-12-28 18:57:47

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sat, 28 Dec 2002 14:27:14 +0100,"I.Tichy" <t...@w...pl>, napisał/a:>
> *Napisałam coś,że to ja oskarżałam?*

cały twój post to oskarżenie i pomówienie

> nic nie wskórali,bo w szpitalu
> pozmieniali wpisy w dokumentacji,karcie choroby.Na swoją korzyść.

to też jest oskarżenie i pomówienie

Tichy

16. Data: 2002-12-28 19:59:26

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 28 Dec 2002 19:57:47 +0100,"I.Tichy" <t...@w...pl>, napisał/a:

> Użytkownik "Kaja" <k...@B...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> cały twój post to oskarżenie i pomówienie

> to też jest oskarżenie i pomówienie

W pewnym sensie--co do oskarżenia--to masz rację,bo siostra z rodzicami
szwagra (jak już pisałam) sądzili się w sądzie.OSKARŻALI lekarzy
operujących,że wprowadzili zakażenie podczas takiej błachej operacji jak
wyrostek robaczkowy i uśmiercili człowieka.
A co do pomówienia to piszę to co wiem od najbliższej rodziny szwagra.
Ja akt szpitalnych nie przeglądałam,tylko oni i ich adwokat.

17. Data: 2002-12-28 20:39:36

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> A co do pomówienia to piszę to co wiem od najbliższej rodziny szwagra.
> Ja akt szpitalnych nie przeglądałam,tylko oni i ich adwokat.
dobra ja już nie mam siły

Tichy

18. Data: 2002-12-28 21:16:28

Od: "MarkBarnes" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli sekcji nie bylo tzn, ze rodzina zmarlego o to wystapila, i tym samym
zamknela sobie tak naprawde droge do jakiegokolwiek zadoscuczynienia
mb

19. Data: 2002-12-28 21:20:20

Od: "MarkBarnes" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

rzeczywiscie maja do d........tych chirurgów, referencyjny szpital
praktycznie dla calej polski, specjalista krajowy ds chrurgii na jednym
pietrze, specjalista wojewodzki na drugim o innych bossach polskiej
chirurgii nie wspomne, zakres zabiegow niespotykany w Polsce,
gratuluje wiedzy na temat
bo kiedys babcia dziadka wujka ciotki stryja brata siostry od strony ojca
byla chora i tez jej nie pomogli,
mb

20. Data: 2002-12-28 22:02:02

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako I.Tichy zamieszkała pod adresem
<t...@w...pl>
w artykule <news:auk1r5$5mh$1@foka.acn.pl> napisała w ten deseń:

> Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w wiadomości

> powiedz mi co można wyniesc z przychodni ???
> kozetke? szafke? biurko??? siatke ulotek???

to było przenośnią częściowo - można zrobić wszystkim znajomym badania
za darmo, można dzwonić do rodziny na drugi koniec Polski - za darmo
itp. Można też spokojnie załatwić kilka spraw, wyskoczyć na zakupy, co
tylko - to wszystko to okradanie pracodawcy - nieprawdaż?

> heh

co heh?

> dostaja na pacjenta tyle samo kasy , albo maja wiecej pacjentow i
> wtedy wiecej kasy , albo na ladnie umeblowana i pomalawana
> przychodnie musza na czyms
> oszczedzac prawda? np na badaniach bo inaczej ich szef z pracy wyrzuci

Dostają tyle samo kasy na pacjenta, skoro mają więcej pacjentów, to
przeciez nie z łapanki - prawda? Pacjenci sami przyszli i wybrali. I nie
koniecznie oszczędności sa na tym, że ktoś nie pośle kogoś na badania,
wręcz przeciwnie, tylko w prywatnych NZOZach raczej jest większa
organizacja pracy, ludzie zapisywani sa na konkretne godziny i o tej
przyjmowania a nie musza siedzięć od rana w jednej wielkiej kolejce.

> skad wiesz???

To było założenie całego maila - mają kontrakt w tej samej wysokości i
do której byś poszedł?

--
Pozdrówka
Tatiana