szukam naprawde trwalej pomadki

1. Data: 2002-08-17 17:19:47

Temat: szukam naprawde trwalej pomadki
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

chcialabym kupic trwala pomadke, zeby w prakcie pracy nie malowac sie co
godzine:)
wiec moze ktoras z Was mi podpowie:)

pozdrawiam
Mechcia

1. Data: 2002-08-17 21:36:23

Temat: Re: szukam naprawde trwalej pomadki
Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> napisał w wiadomości

> chcialabym kupic trwala pomadke, zeby w prakcie pracy nie malowac sie co
> godzine:)
> wiec moze ktoras z Was mi podpowie:)

Lipfinity firmy L`oreal Mechciu, Kaliope tez jest zadowolona. Spruboj
najpierw w sklepie czy nie masz uczulenia a potem troszke pocwicz bo sa male
kolopoty z jej nakladaniem ale za potem rzeczywiscie trzyma sie te 8
godzin - przynajmniej u mnie:-)
DominikaNM

1. Data: 2002-08-18 04:27:00

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

MechaGodzilla wrote:

> chcialabym kupic trwala pomadke, zeby w prakcie pracy nie malowac sie co
> godzine:)
> wiec moze ktoras z Was mi podpowie:)

Rouge Captif Confort, L'OREAL

--
GABi

1. Data: 2002-08-18 16:19:17

Od: "Tami" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chcialabym kupic trwala pomadke, zeby w prakcie pracy nie malowac sie co
> godzine:)
> wiec moze ktoras z Was mi podpowie:)
>

> pozdrawiam
> Mechcia

Ostatnio kupiłam cóś, co nazywa się LIQUID LAQUER FOR LIPS Heleny
Rubinstein. Co by nie rzec warte swojej ceny!
Tami

1. Data: 2002-08-19 09:05:32

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>chcialabym kupic trwala pomadke, zeby w prakcie pracy nie malowac sie co
>godzine:)
>wiec moze ktoras z Was mi podpowie:)
>

>pozdrawiam
>Mechcia

Mechcia, a po ci umalowane usta przez caly czas pracy??? Uwodzisz
kogos:))))))??????

Monika
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-08-19 09:05:44

Od: "Mapet\(ka\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lipfinity firmy L`oreal Mechciu,
Lipfinity jest Max Factora, Dominiko :))
Mapet

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-08-19 09:21:25

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Monisiatko <M...@i...pl> napisał(a) w wiadomości

> Mechcia, a po ci umalowane usta przez caly czas pracy??? Uwodzisz
> kogos:))))))??????

Pomijając problem Godzilli, są różne prace. ;-)

--
Seva --> GG#788049 --> http://www.seva.sotiko.pl/ [Moja strona]
http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279 [Moje aukcje]

1. Data: 2002-08-19 10:42:08

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mapet(ka)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Lipfinity jest Max Factora, Dominiko :))
> Mapet

Ups...:-( Faktycznie, Sorki za wprowadzenie w blad...
I dzieki za poprawke:-)))
DominikaNM

1. Data: 2002-08-19 17:19:01

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monisiatko" <M...@i...pl> napisał w wiadomości
> kogos:))))))??????
>
> Monika

zgadlas

Mechcia

1. Data: 2002-08-20 17:41:16

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> Ups...:-( Faktycznie, Sorki za wprowadzenie w blad...
> I dzieki za poprawke:-)))

Hihi, a ja tego nie doczytalam i pani w sklepie musiala mnie wyprowadzic z
bledu ;)
Kupilam dwie, umalowalam sie i testuje ;) Juz jadlam, teraz czekam na
narzeczonego, co by sprawdzic, czy jest tez kiss-proof ;)))

Sandra

jontoforeza
Wirtualna Apteka - znacie?
jak malujecie oczy?