szukam przepisu na ciasto do chińskiego makaronu

11. Data: 2010-08-02 20:06:35

Temat: Re: szukam przepisu na ciasto do chińskiego makaronu
Od: "zbigniew" <...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1wrhh5anuszd9$.19c9vqu9evisl.dlg@40tude.net...

> Nie musisz pisac zrozumiale - nie ma obowiązku. Cisaton to ciaston i tyle.

dobra już się nie męcz, ustawiłem cię do KF , jednak ludzie maja rację
co do was

12. Data: 2010-08-02 21:02:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Aug 2010 22:06:35 +0200, zbigniew napisał(a):

> dobra już się nie męcz, ustawiłem cię do KF , jednak ludzie maja rację
> co do was

Ludzie? - mają.

13. Data: 2010-08-03 02:00:46

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zbigniew" <...@o...pl> wrote in message news:i376pc$23i$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "lemonka" <...@a...com> napisał w wiadomości

> dzięki, myślałem że w warunkach domowych jest to możliwe

Pewnie się da, ale czy to jest opłacalne?

14. Data: 2010-08-03 02:02:46

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maciej Jastrzębski" <M...@c...lublin.pl> wrote in message

> No, akurat do ciasta na taki rozciągany makaron, jak na poniższym
> filmie, to woda ma być zasadowa, więc żadnego octu. Tylko mąka, woda i
> długie wyrabianie. Dzięki zasadowemu odczynowi ciasto można wielokrotnie
> rozciągać.
> Ale oczywiście rodzajów chińskich klusek jest milijon, więc pewnie
> znajdą się i takie, do których dodaje się olej, ocet i gorącą wodę.

I np. mąka ryżowa.

15. Data: 2010-08-03 09:54:06

Od: "zbigniew" <...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Pewnie się da, ale czy to jest opłacalne?
też jestem podobnego zdania, Chińczycy istnieją ze swoja kulturą trochę
dłużej niż my i wydaje mi się że robili jedzenie, ciasto bez maszyn
P.

żeby zrobić ciasto na makaron
Boczek po wietnamsku itp
Czy ktoś z obecnych korzystał z takiego ekspresu?
Gdzie piszą dawni użytkownicy pl.rec.kuchnia?
Jogobella - pieczone jabłko