szum w uchu

1. Data: 2002-09-12 12:10:45

Temat: szum w uchu
Od: "w" <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

od dwóch tygodni szumi mi w uchu
byłem u lekarza i powiedzial zebym bral jakies tam tabletki na poprawienie
krązenia (ginkofar)
i stwierdzial ze takie sprawy sie zdażają i nie widomo czy coś da sie na to
poradzić - stwierdzila ludzie z tym żyją
co mam zrobić
strasznie z tym się żle żyje

zdesperowany

2. Data: 2002-09-12 12:58:12

Temat: Re: szum w uchu
Od: "Okoliczny" <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"w" <...@w...pl> wrote in message news:alq0a9$k7d$1@news.onet.pl...
> [...]
> i stwierdzial ze takie sprawy sie zdażają i nie widomo czy coś da sie na
> poradzić - stwierdzila ludzie z tym żyją

dla mnie szumialo w uszach od jesieni zeszlego roku
przez cala zime. Laryngolog przepisal mi Zyrtec, bralem
go kupe czasu ale w koncu pomoglo.
Szumy sa nawracajace , byle przeziebienie i znowu lekko szumi :(

okoliczny.

3. Data: 2002-09-12 13:07:34

Od: "Marta" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik w <...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:alq0a9$k7d$...@n...onet.pl...
> [...]
> i stwierdzial ze takie sprawy sie zdażają i nie widomo czy coś da sie na
> poradzić - stwierdzila ludzie z tym żyją

Mojemu bratu tez szumialo, czesto go glowa bolala mowil ze go oczy pieka..
Poszedl do lekarza, po paru pytaniach lekarz powiedzial prosze na tydzien
odstawic komputer, brat z oporem ograniczyl siedzenie przed komputerkiem i o
dziwo przeszlo mu.

Pozdrawiam
marta

4. Data: 2002-09-12 17:13:44

Od: "Szczesiu" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszedl do lekarza, po paru pytaniach lekarz powiedzial prosze na tydzien
> odstawic komputer, brat z oporem ograniczyl siedzenie przed komputerkiem i
> dziwo przeszlo mu.
Moim kumplom przeszły bóle głowy wywołane długotrwałym siedzeniem przed
monitorem, kiedy pozmieniali owe monitory (CRT - czyli zwykłe, z kineskopem)
na wyświetlacze (panele) LCD (oparte na ciekłych kryształach). Jak ktoś
siedzi długo przed monitorem, polecam (choć nie ze swojego doświadczenia -
mnie głowa z zasady nie boli). Trochę drożej, ale zdrowie i dobre
samopoczucie ceny nie mają. Hehe, czasem lubię prawić takie banały na
zakończenie. ;-P

5. Data: 2002-09-13 15:27:14

Od: smuggler <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

w wrote:

> od dwóch tygodni szumi mi w uchu
> byłem u lekarza i powiedzial zebym bral jakies tam tabletki na poprawienie
> kršzenia (ginkofar)
> i stwierdzial ze takie sprawy sie zdażajš i nie widomo czy coś da sie na to
> poradzić - stwierdzila ludzie z tym żyjš
> co mam zrobić
> strasznie z tym się żle żyje

Polubic i miec nadzieje, ze tabletki pomoga.
Mi nie pomogly i przywyklem.

--
Smuggler
Jest wielka roznica pomiedzy "robie cos i dostaje za to kase" a "robie cos, BO

6. Data: 2002-09-14 13:12:59

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Polubic i miec nadzieje, ze tabletki pomoga.
> Mi nie pomogly i przywyklem.

Tak na serio to wybierz sie do innego laryngologa
popros o zrobienie audiogramu ew.innych badan audiologicznych.
szum moze byc objawem groznych chorob,niekoniecznie ucha

> --
> Smuggler
> Jest wielka roznica pomiedzy "robie cos i dostaje za to kase" a "robie cos, BO
> dostaje za to kase"

jaki zestaw najlepszy witaminowo mineralny dla sportowca?
Pokwitanie i krosty
Biuletyn DPS Forum nr 29A / 12.09.2002
metalowy implant, a zabiegi medyczne
sprzedam testy na medycyne