szybkie obniżenie ciśnienia - naturalne metody?

1. Data: 2005-12-13 22:39:11

Temat: szybkie obniżenie ciśnienia - naturalne metody?
Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy są jakieś naturalne metody na szybkie obniżenie wysokiego ciśnienia?

plusz

2. Data: 2005-12-13 22:51:16

Od: "Orion1410" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> napisał w wiadomości
> Czy są jakieś naturalne metody na szybkie obniżenie wysokiego ciśnienia?
>
> --
Np. szybkie własnoręczne upuszczenie sobie krwi :)

Orion1410

3. Data: 2005-12-13 22:54:12

Od: Jaroslaw Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

plusz wrote:
> Czy są jakieś naturalne metody na szybkie obniżenie wysokiego ciśnienia?

Uspokoić sie, usiać i odpocząć... Nie przypominam sobie wiecej, jednak
tym sie nie sugeruj że nie ma więcej.

Ogólnie to dużo łatwiej podnieść ciśnienie, niżobniżyć.

--
Jarosław Grzyb [PL] <g...@o...pl>
Blog : http://octopian.prv.pl/blog/

4. Data: 2005-12-13 22:54:48

Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:dnnj9f$3ve$1@83.238.56.14,
niejaki(a): Orion1410 z adresu <o...@w...pl> napisał(a):

> Np. szybkie własnoręczne upuszczenie sobie krwi :)

JAK ?:))))
nie mam pod ręką pijawek

plusz (http://www.plusz.pl)

5. Data: 2005-12-13 22:55:55

Od: Harry Haller <b...@h...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 13 Dec 2005 23:54:48 +0100, "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>
wrote:

>JAK ?:))))
>nie mam pod ręką pijawek

zadzwoń do Urzędu Skarbowego

;)))
--
Leszek Słodkowski aka Harry Haller
gg 1398692 harry[at]harryhaller.com

6. Data: 2005-12-13 22:58:01

Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:gakup1hmnc9858839saj1p2afiijsk0hj8@4ax.com,
niejaki(a): Harry Haller z adresu <b...@h...com.wytnij>
napisał(a):

> zadzwoń do Urzędu Skarbowego
>
> ;)))

hmm... a to zbieg okoliczności - właśnie na pl.biznes wypisuję coś o miłych
paniach z US :)))))

plusz (http://www.plusz.pl)

7. Data: 2005-12-13 23:19:18

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

plusz napisał(a):
> Czy są jakieś naturalne metody na szybkie obniżenie wysokiego ciśnienia?

Wysikać się.

--
best regards,
scream (at)w.pl

8. Data: 2005-12-14 18:46:05

Od: "nasze zdrowie" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik plusz <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:439f4d2d$0$17940$f...@m...aster.pl...

9. Data: 2005-12-15 16:10:11

Od: "dorra" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl> napisał w wiadomości
> Czy są jakieś naturalne metody na szybkie obniżenie wysokiego ciśnienia?
>
> --
> pozdrawiam

syropy typu neospasmina, lub inne uspokajające tabletki ziołowe może powinny
pomóc, ale one uspokajają nie wiem czy działają na ciśnienie. Spytaj
farmaceutkę.

10. Data: 2005-12-15 18:28:51

Od: "Anra" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dieta bez soli

Jakie badania przy braniu tabl.antykonc?
Ból w lewej pachwinie....
Tegretol + środki antykoncepcyjne
badania krwi
wezły chłonne