szybkie pytanie

1. Data: 2005-12-06 21:56:58

Temat: szybkie pytanie
Od: "iwanos" <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Zapytam was jako znawców, wiec prosze o konkretne odpowiedzi, czy kał mozna
jeśc ?

2. Data: 2005-12-06 22:00:38

Temat: Re: szybkie pytanie
Od: "Neo" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapytam was jako znawców, wiec prosze o konkretne odpowiedzi, czy kał
> mozna
> jeśc ?

Jeśli czujesz taką potrzebę :/ :/
A tak sserio... to ogólnie kał to resztki, któe nie są potrzebne, pewnie tez
substancje, które są szkodliwe - jedżąc kał pewnie podnosi się iloć w
organiźmie jakichś niepotrzebnych całkiem substancji... więc... na zdrowie
to anpewno nie wyjdzie :/ Tak samo nie iwerze w urynoterapie.

3. Data: 2005-12-06 22:17:52

Od: "Woreczek" <n...@n...nima.pl> szukaj wiadomości tego autora

iwanos <i...@6...pl> napisal nam:

> Witam,
>
> Zapytam was jako znawców, wiec prosze o konkretne odpowiedzi, czy kał
> mozna jeśc ?

wszystko mozna jesc, niektore rzeczy tylko raz jednak.

4. Data: 2005-12-06 22:28:39

Od: "Yawn" <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapytam was jako znawców, wiec prosze o konkretne odpowiedzi, czy kał
> mozna
> jeśc ?

Tu tez przyszedles trollowac?

5. Data: 2005-12-06 22:31:32

Od: "sq1euo" <s...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Neo" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> organiźmie jakichś niepotrzebnych całkiem substancji... więc... na zdrowie
> to anpewno nie wyjdzie :/ Tak samo nie iwerze w urynoterapie.

Jest tam potwornie duzo bakterii....nie pamietam ile,ale ilosci idace w
procenty objetosci.

Jarek (SQ1EUO)
s...@w...pl
s...@s...pam.szczecin.pl
GG:1277234

6. Data: 2005-12-06 23:20:14

Od: ika <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 06.12.05, około 22:56, iwanos bulgocze

> Zapytam was jako znawców, wiec prosze o konkretne odpowiedzi, czy kał mozna
> jeśc ?

Jasne, że można.
A czemu uważasz ludzi piszących na tę grupę, za znawców tematu spożywania
kału? ;)

--
ika - umop apisdn

7. Data: 2005-12-06 23:30:22

Od: "Justyna N" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iwanos" <i...@6...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Zapytam was jako znawców, wiec prosze o konkretne odpowiedzi, czy kał
> mozna
> jeśc ?

Jasne. Tylko musisz przyrzadzic jak tatara i dobrze doprawic.
Idz sie bawic gdzie indziej, bo to piaskownica dla normalnych dzieci.

8. Data: 2005-12-06 23:49:51

Od: "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapytam was jako znawców, wiec prosze o konkretne odpowiedzi, czy kał
> mozna
> jeśc ?

Tak! jest to cudowny lek znany od wiekow

--
Pozdrawiam Norbert :-)

9. Data: 2005-12-07 15:12:15

Od: "iwanos" <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak! jest to cudowny lek znany od wiekow

bravo
zapraszam na www.apd.fora.pl

10. Data: 2005-12-07 15:13:09

Od: "iwanos" <i...@6...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jasne. Tylko musisz przyrzadzic jak tatara i dobrze doprawic.
> Idz sie bawic gdzie indziej, bo to piaskownica dla normalnych dzieci.

sóhaj ja sie nie bawie , ja zaczerpowywuje tylko opinie, skoro muwisz ze jeż
to jak smakóje ?

nieprzyjemny zapach (nasienia) z kroku
kaszel po IKA - do lekarzy
Jaki cisnieniomierz ??