szybkorosnące okrywowe

31. Data: 2003-07-03 16:41:03

Temat: Re: szybkorosnące okrywowe
Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:RLYMa.364053$VP.54790367@twister.neo.rr.com...
news:be1hmr$lbr$1@nemesis.news.tpi.pl...

> I bedzie po klopocie! :-)

Dokładnie.
Ale przecież zawsze można założyć trawniczek:-(

Pozdrawiam
Marta

32. Data: 2003-07-03 17:55:41

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dokładnie.
> Ale przecież zawsze można założyć trawniczek:-(
>
> Pozdrawiam
> Marta

Po zmyciu skarpy powstanie piękne oczko wodne.
Szkoda byłoby niszczyć takie cudo natury
i zamieniać na pospolity i kłopotliwy trawnik:(

Pozdrawia boletus

33. Data: 2003-07-03 19:45:57

Od: "JAdam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko Kurdybanek!!!!!!!
aj

34. Data: 2003-07-05 06:43:59

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Siciarski" <p...@r...pl> wrote in message

> Jałowce płożące, cisy płożące...
> może i ogromnych dobowych przyrostów nie będą miały, ale ich korzenie
> powinny skutecznie związywać glebę..

Właśnie! Nikt nie dostrzega tu pewnej sprzeczności? Jest jakaś roślina o
ogromnych przyrostach j e d n o c z e ś n i e umacniająca glebę? Bo wydaje
mi się, że Weronice najlepiej by wyszło posadzenie wymczasem
szybkookrywających bylin, między to tych krzewów umacniających na przykład
(albo funkii - upieram się, ale mam je na takiej miniskarpie nad rowem przy
płocie sąsiada, śrenica pojedynczych dochodzi po 5-6 latach do metra i nic
już pod nimi nie rośnie, ziemi i rowu też nie widać;oczywiście są to te
"pospolite" funkie babkowate) i usunięcie bylin za parę lat. "Szybki efekt"
to dla skarpy chyba tylko beton:-(

Pozdrawiam, Basia.

35. Data: 2003-07-06 08:20:51

Od: "Anna T." <anka@no_spam.post.pl> szukaj wiadomości tego autora

Weronika Styka wrote:

> [...]
>permanentnego przeciągu) i najważniejsze: ogromny przyrost dobowy ;)
>Zapomniałam: dostępne w handlu i najlepiej nienajdroższe i dosyć ładne :)

Witaj!
Szukając czegoś innego znalazłam taki opis:
Śnieguliczka (Symphoricarpos chenaultii Hancock) - krzew niski ok.
0,5 m, ma gęste ulistnienie, doskonała roślina okrywowa. Znosi silne
zacienienie.
Może Ci się przyda? Nie mam jednak tej rośliny, więc
żadnych praktycznych obserwacji dodać nie mogę.

Pozdrawiam
Anna T

surfinnie
białe lilie- jak rozmnożyć?