szybkowary

1. Data: 2009-08-18 00:07:35

Temat: Re: szybkowary
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SALAMON" <s...@p...beztego.fm> napisał w wiadomości
news:h6f23m$j1v$1@inews.gazeta.pl...

> No popatrz, a w moim (nie Philipiak), podobnie jak w kuchni polowej
> miodzio grochóweczka w pół godziny wychodzi...
>

> pozdrawiam
> SALAMON

Pewnie stoisz nad nim. ale gdyby tak postał dłużej...

2. Data: 2009-08-18 00:11:29

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...
On 18 Sie, 21:14, SALAMON <s...@p...beztego.fm> wrote:

> No popatrz, a w moim (nie Philipiak), podobnie jak w kuchni polowej
> miodzio grochóweczka w pół godziny wychodzi...

Ugotuj raz z grochu, który ci się rozpadnie, wlej przy tym trochę za
dużo wody, papka grochowa podniesie się do góry, zatka wylot
bezpieczeństwa...

Tylko wyjdź na czas z kuchni i zrób wcześniej zapas ściereczek,
środków do mycia i ewentualnie farby do malowania ścian.

A potem usiądź w kąciku i poczytaj instrukcję - i czekaj...

Wątkodawcy proponuję przejrzenie pl.rec.kuchnia

Ania

Witaj Aniu!

Teściowa krupnik nastawiła w węgierskim - przecisneło pokrywę przez
zawinięte brzegi garnka. Nie pomogło wytopienie bezpiecznika. Na szczęście
kuchenka malutka była, skrobanie i malowanie... No i nikogo nie było
wewnątrz poparzenia kaszą nie chciałbym sobie wyobrażać - to prawie jak
wrząca smoła.

3. Data: 2009-08-18 06:54:18

Temat: szybkowary
Od: "bourbaki" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej,

zostalem "uszczesliwiony" szybkowarem philipiaka (niestety
bez instrukcji) ... ktos wie jak sie tego typu urzadzen uzywa ...
do czego je najlepiej wykorzystac ... jakie proporcje stosowac ...
etc. na stronach producenta znalazlem tylko czysty marketing.
informacji o sprzecie brak ....

thx.

4. Data: 2009-08-18 07:27:59

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bourbaki" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> thx.

Nie stosować do potraw zbiegających - mleka, kasz, fasoli, grochu, żuru itp.
Poziom cieczy wewnątrz około 3/5 wysokości. Można otworzyć (np. do wrzucenia
czegoś zapomnianego) po polaniu zimną wodą, po odbezpieczeniu się garnka.
Doskonały do gotowania mięs np. golonek - skraca znacznie czas oczekiwania z
musztardą, chlebkiem i sześciopakiem...

5. Data: 2009-08-18 20:14:43

Od: SALAMON <s...@p...beztego.fm> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2009-08-18 20:22:31

Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

SALAMON wystukał:

> No popatrz, a w moim (nie Philipiak), podobnie jak w kuchni polowej
> miodzio grochóweczka w pół godziny wychodzi...

Gotowanie fasoli też mojemu jakoś nie zaszkodziło...

Jo'Asia

--
__.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
--<()> -< joasia @ hell . pl >------< http://bujold.fantastyka.net/ >-

7. Data: 2009-08-18 21:12:10

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2009-08-19 12:28:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Aug 2009 14:12:10 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

> [...]
>
> Tylko wyjdź na czas z kuchni i zrób wcześniej zapas ściereczek,
> środków do mycia i ewentualnie farby do malowania ścian.

Prerobilam to. Horror.

--

Ikselka.

9. Data: 2009-08-19 18:02:54

Od: SALAMON <s...@p...beztego.fm> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> Użytkownik "SALAMON" <s...@p...beztego.fm> napisał w wiadomości

> itp.

> Pewnie stoisz nad nim. ale gdyby tak postał dłużej...

Ale po co?
Pół godziny na grochówkę wystarczy.
A nawet krócej. Wrzucam półprodukty, zamykam pokrywę, zapalam gaz pod
garem, idę wykonywać inne czynności.
Za ok. 10-15 min wracam, strzałka na garze doszła do prawej kreski -
wyłączam gaz, idę wykonywać inne czynności.
Za ok. 15-25 min wracam, zdejmuję pokrywę (która w międzyczasie już się
rozszczelniła), nalewam grochówkę do miski, jem, idę wykonywać inne
czynności.
Po ok 30-45 min gwałtownie wydobywa się ze mnie "powietrze" pod
ciśnieniem - znak, że zawór bezpieczeństwa sprawny ;-)))

pozdrawiam
SALAMON

10. Data: 2009-08-19 18:05:12

Od: SALAMON <s...@p...beztego.fm> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha pisze:

> [...]
> środków do mycia i ewentualnie farby do malowania ścian.
>
> A potem usiądź w kąciku i poczytaj instrukcję - i czekaj...

A w tej instrukcji "jak byk stoi napisane" jak gotować grochówkę,
fasolówkę i inne takie tam "wybuchowe i niebezpieczne".

pozdrawiam
SALAMON

gres a ceramika - róznice, jakie?
da się tak pomlować ścianę? :) gradient
[SPAM] Właściciel sprzeda działkę budowlaną
[SPAM] Właściciel sprzeda działkę budowlaną w Giebułtowie, Kraków, Małopolskie
klej do tapet_okres przydatności