szybkowary

11. Data: 2009-08-19 18:44:40

Temat: Re: szybkowary
Od: "Marex" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

SALAMON <s...@p...beztego.fm> napisał(a):

> [...]
> Pół godziny na grochówkę wystarczy.
> A nawet krócej. Wrzucam półprodukty, zamykam pokrywę, zapalam gaz pod
> garem, idę wykonywać inne czynności.
> Za ok. 10-15 min wracam, strzałka na garze doszła do prawej kreski -
> wyłączam gaz, idę wykonywać inne czynności.
> Za ok. 15-25 min wracam, zdejmuję pokrywę (która w międzyczasie już się
> rozszczelniła), nalewam grochówkę do miski, jem, idę wykonywać inne
> czynności.
> Po ok 30-45 min gwałtownie wydobywa się ze mnie "powietrze" pod
> ciśnieniem - znak, że zawór bezpieczeństwa sprawny ;-)))

Jak to chyba mówiono : z pustego nawet i Salomon nie "nadmucha"...

12. Data: 2009-08-19 20:54:11

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Sie, 19:05, SALAMON <s...@p...beztego.fm> wrote:

> A w tej instrukcji "jak byk stoi napisane" jak gotować grochówkę,
> fasolówkę i inne takie tam "wybuchowe i niebezpieczne".

Dlategoż piszę o wlaniu za dużej ilości wody i konieczności zapoznania
się z instrukcją, a nie rewelacjami z grup dyskusyjnych.

Ania

13. Data: 2009-08-20 19:35:49

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bourbaki" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> do czego je najlepiej wykorzystac ... jakie proporcje stosowac ...

ja wlewam wody na 2 cm - nie przykrywa ziemniaków (porcja 2 osobowa) -
gotuję je 10 minut (po 4 jest płene cisnienie), na maksymalnym zaworze
są jak masełko

14. Data: 2009-08-21 06:07:13

Od: SALAMON <s...@p...beztego.fm> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha pisze:

> Dlategoż piszę o wlaniu za dużej ilości wody i konieczności zapoznania
> się z instrukcją, a nie rewelacjami z grup dyskusyjnych.
>
> Ania

Ale ja zawsze czytam instrukcje nowo kupowanych zabawek. Szkoda byłoby
mi je (lub coś nimi) popsuć przy pierwszym użyciu.

gres a ceramika - róznice, jakie?
da się tak pomlować ścianę? :) gradient
[SPAM] Właściciel sprzeda działkę budowlaną
[SPAM] Właściciel sprzeda działkę budowlaną w Giebułtowie, Kraków, Małopolskie
klej do tapet_okres przydatności