[szycie] czarna spodniczka do szkoly

11. Data: 2005-09-05 09:09:53

Temat: Re: [szycie] czarna spodniczka do szkoly
Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a&e"

>PS. KasiaA, gdybys chciala dla swojej coreczki streczu to sluze, mysle
ze dwie spodniczki z tego spokojnie wyjda (mam 1 m, szerokie toto na
1,50 m). Moje modelko wisi w M1 w pasazu, w sklepie z drogimi ciuchami
dla dzieci....

No cóż, nie było mnie, ale widzę, że sobie poradziłaś. Co do streczu to
bardziej by mnie interesowało gdzie go kupiłaś. Spódniczkę z M1 kojarzę bo
mi tez wpadła w oko, nawet znalazłam w moich Burdach identyczny wykrój (!),
tyle, że ja nie szyłam bo na rozpoczęcie roku wykorzystałam spódniczkę po
mojej starszej córce. W oryginale był jeszcze żakiecik plus bluzka, które
odrzuciłam jako mocno niemodne (i po co było trzymać te 8 lat????)

Kasia

12. Data: 2005-09-05 14:48:40

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

ha, strecz zakupiony w m1 wlasnie, w tej mniejszej i tanszej pasmanterii
"niteczka", "igielka" czy jakos tak
mam nawet fotki "dziela" ale nie widac efektu, czarne nijak nie chcialo
wyjsc dobrze na fotce, ale przytacham pewnie w sobote coby przyjac slow
kilka krytyki.....
:):):)

Ewa (Kraków)

www.republika.pl/ewa_pasinska

[Inne] Linki do poszperania znane i mniej znane
xxx jednokolorowe
poratujcie prosze
[xxx] haftek i haftiX
Spotkanie w krakowie - fotki