[frywolitki + koraliki] do podziwiania

1. Data: 2005-08-20 17:26:10

Temat: [frywolitki + koraliki] do podziwiania
Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wypatzyłam na 7ya i dech mi zaprało z wrażenia:
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=92729
To połączenie frywolitki z koralikami jest niesamowite! Bardzo ładne.
Dziewczyna jest z Polski - nasza grupowiczka?

Artsajke

2. Data: 2005-08-20 17:54:59

Temat: Re: [frywolitki + koraliki] do podziwiania
Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=92729
> To połączenie frywolitki z koralikami jest niesamowite! Bardzo ładne.
> Dziewczyna jest z Polski - nasza grupowiczka?

A wlasnie może ktś psiada wzór na taki frywlitkowy tójwymiarowy
dzwoneczek?? - dziękuję

--
******** Magda ********
Białystok GG 1582381

3. Data: 2005-08-20 19:24:07

Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@g...pl napisał(a):
> [...]
> To połączenie frywolitki z koralikami jest niesamowite! Bardzo ładne.
> Dziewczyna jest z Polski - nasza grupowiczka?

Dziewczyna jak najbardziej nasza! :)))
Tylko rzadko tu zagląda.

--
Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

trochę frywolitek
http://szort.pl/noa8v

4. Data: 2005-08-20 19:27:07

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> zajrzyj tu może o takie chodzi
http://www.e.n.e.btinternet.co.uk/bell_3D.htm

halina

5. Data: 2005-08-20 19:30:53

Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

madziula napisał(a):
(...)
> A wlasnie może ktś psiada wzór na taki frywlitkowy tójwymiarowy
> dzwoneczek?? - dziękuję

Madziula, Ty przecież poradzisz sobie bez schematu. :D

--
Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

trochę frywolitek
http://szort.pl/noa8v

6. Data: 2005-08-20 22:40:18

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna B. wrote:
> Dziewczyna jak najbardziej nasza! :)))
> Tylko rzadko tu zagląda.

Jak sama ostatnio chwalilas sie swoimi nowosciami, to wlasnie zapamietalam
ze sa u Ciebie koraliki w frywolitkach.

Zazula

7. Data: 2005-08-20 22:55:32

Od: grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@g...pl wrote:
> [...]
> To połączenie frywolitki z koralikami jest niesamowite! Bardzo ładne.
> Dziewczyna jest z Polski - nasza grupowiczka?

Nieskromnie sie pochwale i moimi frywolitkami ;-)
http://www.7ya.ru/photos/manager/index.asp?RubrID=64
657

Grazyna

8. Data: 2005-08-21 00:09:24

Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula napisał(a):

> Jak sama ostatnio chwalilas sie swoimi nowosciami, to wlasnie zapamietalam
> ze sa u Ciebie koraliki w frywolitkach.

Ale ja to nie Renulek! :D

--
Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

trochę frywolitek
http://szort.pl/noa8v

9. Data: 2005-08-21 00:10:31

Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

grazyna napisał(a):
(...)
> Nieskromnie sie pochwale i moimi frywolitkami ;-)
> http://www.7ya.ru/photos/manager/index.asp?RubrID=64
657

> Grazyna
Grażyno, mi się otwiera strona logowania. :(

--
Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

trochę frywolitek
http://szort.pl/noa8v

10. Data: 2005-08-21 00:19:46

Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna B. napisał(a):
> grazyna napisał(a):
> (...)

657

> Grażyno, mi się otwiera strona logowania. :(

Znalazłam Cię! :)))
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=64657&o
b=0
Te starsze to pamiętam, widzę jednak, że sporo przybyło. Fiu, fiu!
A jak tam frywolitka dyplomowa?

--
Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

trochę frywolitek
http://szort.pl/noa8v

[szycie] czarna spodniczka do szkoly
[Inne] Linki do poszperania znane i mniej znane
xxx jednokolorowe
poratujcie prosze
[xxx] haftek i haftiX