[frywolitki + koraliki] do podziwiania

11. Data: 2005-08-21 06:35:24

Temat: Re: [frywolitki + koraliki] do podziwiania
Od: bella <b...@a...pl.usunto> szukaj wiadomości tego autora

grazyna napisał(a):

> Nieskromnie sie pochwale i moimi frywolitkami ;-)
> http://www.7ya.ru/photos/manager/index.asp?RubrID=64
657

Nieskromnie?? Są cudne!
Jak ja wam zadroszcze, czy ja kiedyś nauczę się tego?

--
pozdrawiam serdecznie b.
jeśli chcesz napisać do mnie usun "usunto" z mojego adresu

12. Data: 2005-08-21 07:40:40

Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rewelacja!
Czy Wy macie do tych naszyjników jakieś schematy czy powstają "z głowy"?

Artsajke

13. Data: 2005-08-21 07:45:16

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna B. wrote:

> Ale ja to nie Renulek! :D

Ale ja tego nie twierdze :) Tylko chcialam zwrocic uwage ze u Ciebie tez sa
koraliki :)))

Zazula

14. Data: 2005-08-21 09:27:14

Od: grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@g...pl wrote:
> Rewelacja!
> Czy Wy macie do tych naszyjników jakieś schematy czy powstają "z głowy"?
>
> Artsajke

Wiesz, pierwsze to ze schematow, a nastepne to juz wariacje na temat ;-))

Grazyna

15. Data: 2005-08-21 10:20:55

Od: "Agas" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nieskromnie sie pochwale i moimi frywolitkami ;-)
> http://www.7ya.ru/photos/manager/index.asp?RubrID=64
657

> Grazyna
O rany,jestem pod wrażeniem.Jak jakoś nie moge.Co się wezme to do kąta rzucam
bo takie krzywolągi mi wychodzą.Już trzeci raz się biore i chyba znowu pójdą do
kąta.

Agas

16. Data: 2005-08-21 13:47:12

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Madziula, Ty przecież poradzisz sobie bez schematu. :D

Ania dzięki za uznanie ale ja w czasie wakacji jakaś leniwa się zrobilam ;)

--
******** Magda ********
Białystok GG 1582381

17. Data: 2005-08-21 15:10:41

Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

madziula napisał(a):

> Ania dzięki za uznanie ale ja w czasie wakacji jakaś leniwa się zrobilam ;)

Wakacje się wkrótce kończą, więc i pracowitośc wróci. ;)

--
Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

trochę frywolitek
http://szort.pl/noa8v

[szycie] czarna spodniczka do szkoly
[Inne] Linki do poszperania znane i mniej znane
xxx jednokolorowe
poratujcie prosze
[xxx] haftek i haftiX