Re: [szycie] maszyna do szycia, raz jeszcze

From: t...@g...pl (Kot)
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: [szycie] maszyna do szycia, raz jeszcze
Date: 11 Jul 2005 18:40:32 +0200

Kitty wrote:

>Hej,
>wiem, ze temat wałkowany był kilka razy. Znlazłam w archiwum
>Zbubiłam się jednak w natłoku informacji...
>Mam pytanie: co powinna posiadać maszyna do szycia domowego użytku?
>Na co zwrócic uwagę przy zakupie? Oprócz ceny, bo mam tylko na nia
>800złotych.
>Jakie modele najlepiej się sprawują?

Ja mam Brothera XL-5030, kupionego po superpromocyjnej cenie ;) Bardzo
jestem z niego zadowolona. Na co zwrocilabym uwage: sciegi. Najczesciej
uzywam, oczywiscie, prostego i zygzaka, przy czym moja maszyna ma
mozliwosc szycia sciegiem prostym po srodku stopki i po lewej stronie,
co sie fantastycznie przydaje przy wszywaniu suwaka. Oprocz tego uzywam
czesto owerloku, sciegu krytego, zygzaka elastycznego, korzystam tez z
mozliwosci obszywania dziurek na guziki i wszywania guzikow, uwazam, ze
to sa super rzeczy, bo wykanczanie jest najbardziej upierdliwa rzecza z
mozliwych ;) Poza tym polecalabym dokupienie roznych stopek, ja w
komplecie mialam zwykla, do suwakow, do dziurek i do guzikow, teraz
czekam na dostawe takiej do robienia obszyc, sciegu krytego, owerloku
i... wszywania tasiemek ;) Wszystkie z Eti
http://www.maszynydoszycia.qp.com.pl/ . I warto jeszcze dokupic te
szpuleczki, co sie do bembenka wklada. No i jeszcze zalezy, co chcesz z
taka maszyna robic ;)

Kot i dzidzia maruda okropna