szycie - nauka

1. Data: 2006-01-04 19:57:24

Temat: szycie - nauka
Od: "Michalina " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam takie pytanie, czy mogłybyście mi polecić jakąs dobrę książkę o szyciu i
wykrajaniu? Dostalam od męża super maszynę do szycia i chciałabym się trochę
lepiej nauczyć tej sztuki.
Ewentualnie czy ktoś wie, czy są jakieś kursy szycia i wykroju organizowane
w Poznaniu?

Pozdrawiam serdecznie
Michalina

2. Data: 2006-01-04 20:19:35

Temat: Re: szycie - nauka
Od: "MariolaK" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam takie pytanie, czy mogłybyście mi polecić jakąs dobrę książkę o szyciu
> wykrajaniu?
> Pozdrawiam serdecznie
> Michalina

Witam
Osobiscie polecam zeszyty z wykrojami Burdy. Zawieraja bardzo dokladne opisy
wykonania. Slowniczek terminow. Przejrzyste wykroje. Sa naprawde bogatym
zrodlem informacji. Od jakiegos czasu ukazuje sie nawet zeszyt "Szycie krok
po kroku".
http://www.burda.pl/?sub=czytelnicy/wydania/bia
Pozdrawiam
MariolaK

3. Data: 2006-01-04 22:59:06

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

jest taka fajoska ksiązka - chociaz nie wiem czy ona jest dobra do samej
nauki.... ale jest dużo rzeczy wytłumaczonych, pokazanych itp.

Wydawnictwo Wiedza i Życie
"Podrecznik kroju i szycia" praca zbiorowa, tłumaczenie z ksiązki angielskiej
wyszła w roku 1998, kupiłam swoja w taniej książce w Akwareli na Św. Marcinie,
może na allegro znajdziesz?

a tak na codzień to tez polecam Burdę - szycie krok po kroku. W każdym numerze
sa proste wykroje i jest jeden tłumaczony tak krok po kroku. Sama wg. takiego
instruktazu nauczyłam się wszywac zamki do spodni

gdybyś miaął ochot pożyczyć ksiązke lub Burdy to zapraszam na priv :-)

sweterek w kolorze fuksji
szydelko-torebki,szukam
"francuska laleczka" wiecie co to?
OmniBook