[druty]ścieg angielski

1. Data: 2006-01-04 20:00:27

Temat: [druty]ścieg angielski
Od: "Ulcia" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.Mam ogromną prośbę. Czy któraś z grupowiczek mogłaby mi wyjaśnić jak
się robi ten ścieg lub podać link do strony z wyjaśnieniem. w archiwum
niestety tego nie znalazłam.
Z góry dziękuję i pozdrawiam, Ula(pruszków)

2. Data: 2006-01-04 20:57:03

Temat: Re: [druty]ścieg angielski
Od: "Elżbieta T." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ulcia"

> Witam.Mam ogromną prośbę. Czy któraś z grupowiczek mogłaby mi wyjaśnić jak
> się robi ten ścieg lub podać link do strony z wyjaśnieniem. w archiwum
> niestety tego nie znalazłam.

To inaczej patentowy, tu było:
http://glinki.com/?l=cds3ou

Elzbieta

3. Data: 2006-01-04 21:46:05

Od: "Ulcia" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To inaczej patentowy, tu było:
> http://glinki.com/?l=cds3ou
>
> Elzbieta

uff.Czytam, ale na razie nie bardzo do mnie trafia. Może jak spróbuję to
robic to będzie jaśniej. Czy masz może link do jakiegoś zdjęcia, na którym
jest pokazane jak ten wzór wygląda.
Pozdrawiam,Ula.

4. Data: 2006-01-04 22:46:04

Od: "maria" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://abc-robotek-na-drutach.w.interia.pl/ zobacz tutaj maria pozdrawiam

5. Data: 2006-01-05 09:11:44

Od: "Elżbieta T." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maria"

> http://abc-robotek-na-drutach.w.interia.pl/ zobacz tutaj

Jest :)
http://abc-robotek-na-drutach.w.interia.pl/str/splot
y_podstawowe.html
ściągacz patentowy.
Z reguły pierwszy rząd przerabia się zwykłym ściągczem pojedynczym.

Elzbieta

6. Data: 2006-01-05 09:45:58

Od: "Ulcia" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję bardzo za pomoc.Już się nauczyłam i tworzę szalik. A wiedzę
przekażę koleżance dla której szukałam i uczyłam się tego ściegu.
Ula

szycie - nauka
sweterek w kolorze fuksji
szydelko-torebki,szukam