Re: [szycie] prosze o podpowiedz

Data: 2005-08-11 10:51:48
Temat: Re: [szycie] prosze o podpowiedz
Od: Kruszyzna <k...@g...pl>

Dnia 8/11/2005 8:32 AM,Użytkownik Katarzyna usiadł wygodnie i napisał:

> Nie wiem tylko czy opłaca się kupować nr specjalny mając inne burdy (lub
> mogąc w nich poszperać w bibiliotece) z tego widziałam w tych nr powtarzają
> się wzory z miesięczników.
> Pozdrawiam Kasia

No tak, tylko dla mnie na przykład pismo do oglądnięcia w bibliotece
jest bezużyteczne. Ja jestem na takim etapie, że potrzebuję odwzorować
sobie wykrój (radełkiem)na papier (używam w tym celu Gazety Wybiórczej
:)). W ten sposób gazetka niestety się niszczy. Poza tym lubię wracać do
tego samego numeru po skorzystaniu z jakiegoś innego. Musiałabym cały
czas latać do biblioteki.

Krusz.
--
Kruszyna