szydełkowe ciuszki

1. Data: 2002-04-12 06:20:09

Temat: szydełkowe ciuszki
Od: "honkul" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej drogie grupowiczki :)
Czy, któraś z Was robiła kiedyś jakiś ciuszek na szydełku? Poszukuję
nietrudnych wzorków na przykład na kamizelkę, sweterek. Ale gdyby ktoś miał
pomysł jak zrobić rękawiczki z jednym palcem, byłabym wniebowzięta :) !
Pozdrawiam Honorata
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-04-12 07:02:48

Temat: Re: szyde?kowe ciuszki
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 12 Apr 2002 08:20:09 +0200, "honkul" <h...@o...pl>
wrote:

> Hej drogie grupowiczki :)
> Czy, która? z Was robi?a kiedy? jaki? ciuszek na szyde?ku? Poszukuj?
>nietrudnych wzorków na przyk?ad na kamizelk?, sweterek. Ale gdyby kto? mia?
>pomys? jak zrobi? r?kawiczki z jednym palcem, by?abym wniebowzi?ta :) !
> Pozdrawiam Honorata

dawniej robilam bardzo duzo (dawno znaczy dawno.....) - sukienki
sobie, kapelutki, swetry )z zeberka czyli udawane sciagacze),
kamizelki, bezrekawniki, szaliki, chusty, torby...Boszszsz , ile
ja czasu wtedy mialam!!!!
ale od razu mowie - ja zawsze wszystko robilam na oko, dalej
robie i nie ma na mnie rady...

dostalam wzor na kamizelke bardzo ladny (od Herbatki z grupy
kuchennej) i ten wymaga uzycia wzoru. i dobrze, moze wreszcie
kiedys sie naucze robic te rzeczy porzadnie!!!! moge podrzucic
jak znajde

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The Largest Usenet Servers in the World!
------== Over 100,000 Newsgroups - Ulimited downloads - 19 servers ==-----

1. Data: 2002-04-12 07:25:55

Od: "honkul" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>kuchennej) i ten wymaga uzycia wzoru. i dobrze, moze wreszcie
>kiedys sie naucze robic te rzeczy porzadnie!!!! moge podrzucic

Ok, będę naprawde wdzieczna. Tylko prosze na maila :)

1. Data: 2002-04-12 11:21:28

Od: "Aisa" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kuchennej) i ten wymaga uzycia wzoru. i dobrze, moze wreszcie
> kiedys sie naucze robic te rzeczy porzadnie!!!! moge podrzucic

Witam :)
To ja tradycyjnie tez podpinam sie pod prosbe i prosze o przeslanie :)

Pozdrawiam Joanna

Motywy indiańskie!
mulina mnie dzis wkurzyla
arte femminile