Re: [szydelko] Czapki-kopalnia pomyslow

1. Data: 2005-01-15 22:16:37

Temat: Re: [szydelko] Czapki-kopalnia pomyslow
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli komus strasznie by zalezalo na ktoryms wzorze to moge udostepnic info
gdzie go znalezc oraz haslo(prywatna skrzynka pocztowa Melissy-zalozycielki
tego forum z ktora jestem w kontakcie)
Pozdrawiam wszystkie maniaczki szydelkowych kapelusikow
Pusia

2. Data: 2005-01-16 10:44:09

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja bym bardzo prosiła te namiary. Mam podać o które modele mi chodzi??
Pozdróvki
Aga

[szydełko]Bajkowe zwierzaczki
OT- Opiekunka w Krakowie