[OT]calkiem o wannie-help!!!!

1. Data: 2005-01-15 17:38:19

Temat: [OT]calkiem o wannie-help!!!!
Od: "Vanda" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobietko kochane,przepraszam,ze temacik calkiem OT ale juz tyle razy
pomagałyscie innnym ,macie bogatą wiedz ei doswiadczenie nie tylko w robótkach
a ja jestem zdesperowana buuuuu....
Otoz o co chodzi...
Prosze o rade i podpowiedzi.
Odziedziczylam mieszkanie w ktorym w lazience znajduje sie zlewozmywak i wanna
wykonana z materialu przypominajacego na pierwszy rzut oka
marmur ,dowiedzialam sie przypadkiem ze jest to jakis rodzaj żywicy
utwardzanej ,syntetycznej czy cos takiego.Podobno w czasach przejsciowego
kryzysu na rynku -kiedy nie mozna bylo kupic normalnych wanien rzucono spore
parie tychże.Wanna jest koloru ciemnoróżowego i mam straszny problem.Widac na
niej kazdy osad ,nawet po myciu zebow w zwiazku z tym tradycyjne srodki
czyszczzce odpadaja bo same przewaznie zostawiaja bialy osad,Poradzono mi
zebym myla wanne piaskiem lub zwirkiem ale jak dlugo mozna,Poza tym mimo
wielokrotnego plukania w czasie kapieli potem pod pupą cosik niemile chrzęsci.
Czy znacie moze inne sposoby lub srodki czyszczace to "cudo" a nie
zostawiające osadów widocznych na ciemnym tle?
Bede wdzieczna z a kazdą rade
Pozdrawiam
Vanda

1. Data: 2005-01-15 17:54:51

Temat: Re: [OT]calkiem o wannie-help!!!!
Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Vanda wrote:
> [...]
> Czy znacie moze inne sposoby lub srodki czyszczace to "cudo" a nie
> zostawiające osadów widocznych na ciemnym tle?

Moze jakies srodki myjace w zelu? Powinny dac sie latwo splukac no i nie
wyobrazam sobie, zeby zostawialy bialy osad...

A tak wogle, to gratuluje ciemnorozowej wanny ;) Wydaje misie, ze na
uparciuszka mozna cudo wymienic, skoczyc do jakiejs castoramy, napewno
znajdzie sie tam cos we wmiare rozsadnej cenie...

Kot, co calkiem niedawno urzadzal piekne mieszanie i... pol roku pozniej
sie z niego wyprowadzil :/ Ale wanne nadal mam biala ;)

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2005-01-15 20:04:47

Od: "Marysia Loch" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vanda <v...@a...pl> napisał(a):

> [...]
> Czy znacie moze inne sposoby lub srodki czyszczace to "cudo" a nie
> zostawiające osadów widocznych na ciemnym tle?

Witaj !!

Ze tak powiem, zajmuje sie sprzataniem zawodowo :), od pieciu lat :)
I tez bym raczej polecala cos w zelu, dobry jest cif, polecaja go do wanien
akrylowych bo nie rysuje sprobuj, moze akurat cos pomoze.
No i co najwazniejsze dobrze sie splukuje lepiej niz mleczka
czy proszki do szorowania.

Pozdrawiam Marysia

1. Data: 2005-01-15 20:26:16

Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio nabyłam Cif w rozpylaczu jak płyn do mycia okien, spryskuję wannęi
baterie, spłukuję wodą i się świeci jak psu za przeproszeniem jaja :-))))
Monia
P.S. Pardąsik za humor ale syn ma studniówkę i jestem pod wrażeniem

1. Data: 2005-01-16 14:00:23

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vanda napisał(a):

> [...]
> Czy znacie moze inne sposoby lub srodki czyszczace to "cudo" a nie
> zostawiające osadów widocznych na ciemnym tle?

Ja mam metalowy zlewozmywak, na ktorym widac kazdy zaciek po wodzie (a
wode mam bardzo zakamieniona) i wszelkich mleczkach do mycia. Myje go
domestosem, tym zwyklym z chlorem. Pieknie usuwa kamien, a metal
blyszczy, ze przejrzec sie mozna :). Jesli jestes w stanie zniesc zapach
chloru i nie jestes na niego uczulona, to moze tym sprobuj. Oczywiscie
wanne trzeba duzo staranniej splukac.

th.

1. Data: 2005-01-16 21:11:59

Od: "w4j" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja używam w łazience płynu Ajax Floral Fiesta - zielonego, ma dość przyjemny
zapach, na opakowaniu jest napisane, że nie wymaga spłukiwania, ale jakoś
nie odważyłam się przetestować ;-). Natomiast po spłukaniu umyta
powierzchnia wysycha szybciutko i nie zostają żadne ślady czy zacieki, ani
na glazurze, ani na metalowej armaturze... Więc może i ta wanna...?
Pozdrowienia!
- Wiesia

Re: [szydelko] Czapki-kopalnia pomyslow
[szydełko]Bajkowe zwierzaczki