(szydełko)Fajna bluzka-rozszyfrowany schemat

1. Data: 2005-06-30 09:21:25

Temat: (szydełko)Fajna bluzka-rozszyfrowany schemat
Od: "Agas" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Często ją spotykałam,ale bez schematu.Tak wygląda:

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=79914&PhotoID=731189

Tak wygląda zrobiona:

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=85165&o
b=0

A tutaj bardzo zdolna dziewczyna zamieściła opis jak to zrobiła.

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=79914&o
b=0

Mam ochote zrobić ją sobie.Ciekawe kiedy znajdę czas,mam już strasznie długą
kolejkę robótek.
Miłego oglądania

Agas

2. Data: 2005-06-30 09:52:38

Temat: Re: (szydełko)Fajna bluzka-rozszyfrowany schemat
Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widziałam, podziwiałam - wyższa szkoła jazdy i dużo chęci. Elementy
rozszyfrowane, trzeba się tylko pomęczyć z połączeniem, a to też nie proste.
Dobre rozwiązanie z tyłem. Ciekawe - działanie celowe czy zapał się
skończył? ;-) Efekt wart męczarni. Brawo dla wykonawczyni.

Artsajke

Przechowywanie muliny-fajny sposób
[ot] rachunki za robótki- prośba o rad
szydełko - prośba o rozszyfrowanie schematu
(xxx) Flower Fairies- schematy
tafta - jak usztywnić?