Re: (szydełko) Gwiazda Betlejemska z Koniakowa

From: "maria" <b...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: (szydełko) Gwiazda Betlejemska z Koniakowa
Date: 26 Nov 2006 09:44:00 -0800

> I wszystko byłoby ok, tyle że ta gwiazda i te dzwoneczki to co najwyżej
> leżały obok koronki koniakowskiej. To tylko po prostu szydełkowe dzwoneczki
> i to na dodatek zrobione wg wzorów, które na grupie podawałyśmy w zeszłym
> roku.
> Pozdrawiam
> AgaM

Nie chcę obrazić nikogo,byłam w Koniakowie i widziałam,jakie cuda
potrafią tam zrobić Panie szydełkujące,ale może jest to właśnie
okazja,by zwrócic uwagę na wyroby,które nie zasługują na miano
sztuki koniakowskiej i trochę psuja jej wizerunek.Sztuki w pełnym
tego słowa znaczeniu,bo Koniaków stał sie już symbolem i szkoda
,że przedstawione wyroby i w dodatku za taka cenę,niewiele maja z
tym symbolem wspólnego. pozdrawiam maria