[szydełko] Moja wersja sweterka...

1. Data: 2006-02-01 16:34:37

Temat: [szydełko] Moja wersja sweterka...
Od: "maranta1" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam cieplutko,
Kto jeszcze nie widział może zerknąć-
http://maranta.livenet.pl/forum/viewtopic.php?p=7063
tak wygląda moja wersja sweterka z różanym kołnierzem.
Kilka postów wyżej (
http://maranta.livenet.pl/forum/viewtopic.php?p=6978
#6978 ) jest ten sam
sweterek troszkę w innym wydaniu no i oczywiście w innym wykonaniu. Warto go
też zobaczyć, bo chyba ładniejszy od mojego (w każdym razie kolor na pewno
ładniejszy).

--
Pozdrawiam, Ania
http://maranta.livenet.pl/

2. Data: 2006-02-01 17:18:09

Temat: Re: [szydełko] Moja wersja sweterka...
Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

maranta1 wrote:

> Witam cieplutko,
> Kto jeszcze nie widział może zerknąć-
> http://maranta.livenet.pl/forum/viewtopic.php?p=7063
> tak wygląda moja wersja sweterka z różanym kołnierzem.

Zajrzałam i podziwiam. Imponujący. Długo go robiłaś?

#6978 ) jest ten sam
> sweterek troszkę w innym wydaniu no i oczywiście w innym wykonaniu.
> Warto go też zobaczyć, bo chyba ładniejszy od mojego (w każdym razie
> kolor na pewno ładniejszy).

Ja ten Twój widziałabym w kolorze beżowym lub generalnie jakimś pastelowym.

Pozdrawiam
Bea

3. Data: 2006-02-01 17:19:15

Od: "Elżbieta T." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maranta1" <

#6978 ) jest ten sam
> sweterek troszkę w innym wydaniu no i oczywiście w innym wykonaniu.

Prześliczne oba:))

Elżbieta

4. Data: 2006-02-01 17:26:34

Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Boski...
--
Dziunia
d...@p...onet.pl

5. Data: 2006-02-01 17:28:36

Od: "Malgosia Kozicka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

#6978 ) jest ten
> sam sweterek troszkę w innym wydaniu no i oczywiście w innym
> wykonaniu. Warto go też zobaczyć, bo chyba ładniejszy od mojego (w
> każdym razie kolor na pewno ładniejszy).

szczęka mi opadła, piękny! A co do koloru, to wg mnie bardzo Ci w nim
dobrze :)

M.K. (bez weny na nową robótkę)

6. Data: 2006-02-01 17:41:45

Od: "maranta1" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> Zajrzałam i podziwiam. Imponujący. Długo go robiłaś?

Robiłam ok. tygodnia. Sama bluzeczka robi się bardzo szybko, tylko te róże
dość monotonne, trochę ich za dużo ;)

#6978 ) jest ten sam

> Ja ten Twój widziałabym w kolorze beżowym lub generalnie jakimś
> pastelowym.

Ja też bym wolała pastelek, ale miałam taką włóczkę, omijaną latami ze
względu na ten kolor i stwierdziłam, ze jeśli do róż mi nie przypasuje, to
już do niczego się nie nada...
Prawdę powiedziawszy i tak w sweterku kolorek lepiej wygląda niż w zwiniętym
motku.
Jeszcze mi tej włóczki trochę zostało, właśnie dumam co z niej
wykombiniować.

--

Malutkie buciki (kapciuszki)
Singer 2818 - czy ktoś zna?