[szydelko] Nowe-inne oblicze "starego" kostiumu-sukienki

1. Data: 2005-10-16 08:10:31

Temat: [szydelko] Nowe-inne oblicze "starego" kostiumu-sukienki
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak Wam sie podoba to nowe-inne polaczenie wzoru sukienki-kostiumu o ktorym
nie raz
dyskutowalysmy?
http://glinki.com/?l=zzfsop
Pozdrawiam
Pusia szperajaca i zakawowana od rana

2. Data: 2005-10-16 08:26:17

Od: T0SIA <"toosiaa\"to_wywal\""@onet.poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusia napisał(a):
> Jak Wam sie podoba to nowe-inne polaczenie wzoru sukienki-kostiumu o ktorym
> nie raz
> dyskutowalysmy?
> http://glinki.com/?l=zzfsop

gora ciekawie wyszla ale ta beza na dole to tak sprzed 14 lat troszke :)
in my opinion oczywiscie :)
pociagnieta w dol szydelkiem prosto bylaby chyba badziej ponetna

--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

3. Data: 2005-10-16 08:34:47

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

T0SIA wrote:

>gora ciekawie wyszla ale ta beza na dole to tak sprzed 14 lat troszke :)
>in my opinion oczywiscie :)
>pociagnieta w dol szydelkiem prosto bylaby chyba badziej ponetna

Ale to pewnie mialo sugerowac, ze to jest suknia slubna, a nie tylko do
domowego/nierzondnego uzytku ;) A poza tym latalam wczoraj po sklepach z
sukniami wieczorowymi i slubnymi (w zadnym konkretnym celu, byly po
drodze a ja jestem przeciez kobieta) i okazuje sie, ze beza wrocila....

Kot i 56834 tasiemek do przyszycia w roznych miejscach (Pierzu, Twoja
kordelka znalazla doskonale zastosowanie: jako ochraniacz do tylnej
sciany kojca! Lalka przewraca sie glownie w tamtym kierunku, wiec
doszylam do kordelki tasiemki i powiesilam tam, zeby sobie ta moja
wywrotka guza zbyt wielkiego nie nabila ;)

4. Data: 2005-10-16 08:53:10

Od: T0SIA <"toosiaa\"to_wywal\""@onet.poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kot napisał(a):
> [...]
> sukniami wieczorowymi i slubnymi (w zadnym konkretnym celu, byly po
> drodze a ja jestem przeciez kobieta) i okazuje sie, ze beza wrocila....

no ze slubna to zwrocilam uwage.. co wszak nie oznacza ze jak bez bezy
to juz na slub byc nie moze ;-)
Nie cierpie bez... ;-P ale innym moze sie podobac ..o gustach sie nie
dyskutuje ;-)

ale i tak beza jest feeee ;-pppp

--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

5. Data: 2005-10-16 12:12:55

Od: "aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> gora ciekawie wyszla ale ta beza na dole to tak sprzed 14 lat troszke :)
> in my opinion oczywiscie :)
> pociagnieta w dol szydelkiem prosto bylaby chyba badziej ponetna

A więc tu Tosiu masz wersję bardziej sexy (z tego samego albumu)

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=98688&PhotoID=892554&ob=0

Pozdrawiam
Aneta (Zielona Góra)

6. Data: 2005-10-16 15:11:25

Od: T0SIA <"toosiaa\"to_wywal\""@onet.poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

aneta napisał(a):
> A więc tu Tosiu masz wersję bardziej sexy (z tego samego albumu)
>
> http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=98688&PhotoID=892554&ob=0

echh ze skrajnosci w skrajnosc ;-)
ale sie juz zamykam ;-P

--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

7. Data: 2005-10-17 07:51:17

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Oct 2005 10:34:47 +0200, t...@g...pl (Kot) wrote:

> [...]
>doszylam do kordelki tasiemki i powiesilam tam, zeby sobie ta moja
>wywrotka guza zbyt wielkiego nie nabila ;)

Wiedzialam, ze sie moja kordelka na cos przyda :PPPPP

Pierz
K.T. - starannie opakowana

8. Data: 2005-10-17 07:52:08

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Zalezy do jakiej figury!!!

Pierz
K.T. - starannie opakowana

9. Data: 2005-10-17 21:15:03

Od: T0SIA <"toosiaa\"to_wywal\""@onet.poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):

> Zalezy do jakiej figury!!!

no ale nie ma co pokrzykiwac ;-)
Mozna powiedziec ze wszystko zalezy jak komu co lezy.
ale zeby sobie jeszcze bardziej obrzydzic beze dodam do tego bufiaste
rekawki ;-))) i futerko ;-)

i teraz moge z czystym sumieniem zakonczyc watek :-)

--
Pozdrawiam - T0SIA
"Kobieta winna być na tyle wykształcona, by przyciągać głupich mężczyzn,
i na tyle wulgarna, by kusić inteligentnych." Jeane Moreau

[Inne] Problemy z 7ya-rady
szydełko Potrzebna pomoc !
(szydelko)cos na lato
jak prac kanwe