[szydełko] Szal wieczorowy - prośba

21. Data: 2005-12-28 17:07:04

Temat: Re: [szydełko] Szal wieczorowy - prośba
Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara Świerczek wrote:
> Jeśli można to i ja poproszę bo jak tu już słusznie wspomniano szali nigdy
> dosy. b...@i...pl

Poszło.

Pozdrawiam
Bea

22. Data: 2005-12-29 06:51:50

Od: "Bożena" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli można to i ja poproszę bo jak tu już słusznie wspomniano szali nigdy
dość.

Z góry dziękuję
Pozdrawiam

Bożena z Tarnowskich Gór

b...@o...pl

23. Data: 2005-12-29 08:55:15

Od: "krecik" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bożena" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jeśli można to i ja poproszę bo jak tu już słusznie wspomniano szali nigdy
> dość.

już poszło!

:)EWA

24. Data: 2005-12-29 09:48:35

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bożena wrote:

> Jeśli można to i ja poproszę bo jak tu już słusznie wspomniano szali nigdy
> [...]

Poszło.

Pozdrawiam
Bea

25. Data: 2005-12-30 17:21:16

Od: maugoska <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

witam zimowo-szalowo :')

ewa cichowska wrote:
> witam, ja mam pościagane sporo szali. zaraz ci przesle na priva. jakby ktoś
> jeszcze potrzebowal to chętnie slużę. tak się przyglądam grupie i chomikuję
> co ciekawsze rzeczy ze stron internetowych :))

mam nadzieję że ktoś tu jeszcze zajrzy, gdyby tak, to bardzo bym
poprosiła o schematy takich szali.. bardzo :')
z góry mocno dziękuję

pozdrawiam serdecznie
--
maugośka :')

26. Data: 2005-12-30 19:16:43

Od: "krecik" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

masz szczęście - jeszcze się załapałaś :))

EWA

27. Data: 2005-12-30 19:58:12

Od: "agrazka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jeszcze potrzebowal to chętnie slużę. tak się przyglądam grupie i chomikuję
> co ciekawsze rzeczy ze stron internetowych :))
>
> pozdrawiam cieplo
>
> krecik
ja tez poproszę
agrazka

28. Data: 2006-01-18 13:08:30

Od: "Snehurka" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomóżcie drogie Panie!

Otóż zachorowałam (dosłownie) na chustę szydełkową. Będę bardzo wdzięczna
jeśli ktoś posiada wzory.

Poza tym marzy mi się umodniony sweterek - chciałabym dorobić szydełkowe
kwiatki ale nie umiem :( Pomocy!!
Snehurka

29. Data: 2006-01-18 14:34:02

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Snehurka wrote:

> Otóż zachorowałam (dosłownie) na chustę szydełkową. Będę bardzo wdzięczna
> jeśli ktoś posiada wzory.

Posłałam Ci 2 pliki szali. Powinnaś cos wybrać.

Pozdrawiam
Bea

Wiatraki :)) xxxx
xxxx - pilnie poszukuję schematu Benedykta XVI
nowy album
Medusa, Virginia, Sonata - którą wybrać?
MartyBell dystrybucja