Medusa, Virginia, Sonata - którą wybrać?

1. Data: 2005-12-27 06:38:34

Temat: Medusa, Virginia, Sonata - którą wybrać?
Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny chciałabym sobie zrobić bluzkę bawełnianą na grubych drutach,
która z w/w bawełen (lub mieszanek) się nadaje i ile będę potrzebować
włóczki. Mam 152 cm wzrostu i jestem raczej szczupła, nie wiem ile na druty
mam kupić motków. Jak ma się wydajność włóczkina drutach względem szydełka.
Czy mam liczyc tyle samo co na szydełko?
Pzdr.
Mampka

2. Data: 2005-12-27 09:50:54

Temat: Re: Medusa, Virginia, Sonata - którą wybrać?
Od: "Elżbieta T." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mampka"

> [...]
> mam kupić motków. Jak ma się wydajność włóczkina drutach względem
szydełka.
> Czy mam liczyc tyle samo co na szydełko?

Te włóczki są bardzo podobne do siebie, medusa może ciut cieńsza, sonata ma
minimalny połysk od jednej wiskozowej wplecionej nitki.
Ilość zależy od ściegu, na krótki rekaw ok. 40 dag, na długi 50 dag.

Elzbieta

3. Data: 2005-12-27 10:13:21

Od: "Weronika" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Medusa po praniu niestety sie kurczy, sonata wyglada ladnie, ale ;)...

Ja bym wybrala virginie, z tego wzgledu, ze robie nia juz od lat i wyglada
pieknie po praniu, oprocz tego jest diabelnie wydajna. Na zwykla bluzke z
dlugim rekawem w malym rozmiarze spokojnie wystarcza 3 motki, 4 jezeli rekaw
ma byc dlugi.

Pzdr
Weronika

4. Data: 2005-12-27 14:17:11

Od: t...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mampka
>
> Nie znam żadnej z tych włóczek, ale jeśli chodzi o wydajność, to na drutach
wychodzi zdecydowanie mniej niż na szydełku. Robiłam z Camilli bluzeczkę,
zaczęłam na szydełku i sam przód (nawet nie cały) "zabrał" mi ok. 5 motków (po
5 dkg), sprułam i zaczęłam robić na drutach i z tej ilości zrobiłam i przód i
tył bluzki.
Pozdrawiam, Tadela

MartyBell dystrybucja
xxxSzukam wzoru zegara