szydełko-prośba

1. Data: 2005-12-25 21:58:42

Temat: szydełko-prośba
Od: "Elżbieta S." <e...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli ktoś robił ten top to proszę o pomoc.
Nie bardzo rozumiem czy robi sie go na okrągło od góry?
Czy może przód i tył a potem zszywa?

http://tinyurl.com/8jnqh
http://tinyurl.com/cboyd

Mam nadzieje że znajdzie sie pomocna duszyczka.
Ela.

2. Data: 2005-12-26 08:51:41

Temat: Re: szydełko-prośba
Od: "Mirella" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Opisu nie rozszyfruje ale z tego co widzę robi się go z góry na dół. Myślę
że zaczynasz robić 10 razy wzór od * do * na okrągło. Robiąc na okrągło mam
na myśli że po połączeniu na końcu rzędu z początkiem odwracasz robótkę i
robisz w drugą stronę bo środek bluzki jest robiony osobno i wtedy inaczej
układa się faktura robótki. Zostawiasz przerwę na ręce myślę że szerokości 2
elementów ( zauważ że trójkąty na pod szyją nie pokrywają się z trójkątami
zrobionymi niżej ). Na zdjęciu widać że przód ma 5 elementów, tył pewnie
tyle samo. Przerabiasz wzór od * do * na wysokość po czym zaczynasz robić
przód . Dodajesz podcięcie pod pachę w ten sposób że wzór poszerzasz i
robisz od słupków do słupków ( widać ostatni trójkąt jest cały ) do
wysokości trójkątów. Potem zrobiłabym tak samo tył. Połączyłabym przód z
tyłem i drugą część wzoru robiła na okrągło. W razie niejasności GG 5221919.
Pozdrawiam Mirella

3. Data: 2005-12-26 13:56:30

Od: "Elżbieta S." <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo Ci Dziękuję Mirello.