MartyBell dystrybucja

1. Data: 2005-12-26 21:46:01

Temat: MartyBell dystrybucja
Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, ponieważ wraca do mnie dużo maili z informacją, że albo macie
pełne skrzynki albo za duzy załącznik albo skrzynka nieinstnieje, proszę o
sprawdzenie skrzynek i te z Was, które nie dostały 3 pierwszych schematów
proszę ściągnijcie je sobie z następujacego konta
m...@o...pl
hasło: 12345678
będę sukcesywnie wrzucać tam schematy tak jak rozsyłam je do Was.
Nadal będziecie w moje liscie dystrybucyjnej więc jak tylko Wasze skrzynki
się odblokują to schematy będą docierać do Was.
pozdrawiam
Mampka

Aby adminowie o2 się nie doczepili po zakończonej dystrybucji oczyszczę
skrzynkę.

2. Data: 2005-12-26 21:54:07

Temat: Re: MartyBell dystrybucja
Od: "Gabi" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Próbowałam ale podaje mi że błąd logowania, czy na pewno wszystko ok z hasłem?

3. Data: 2005-12-26 22:02:47

Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Próbowałam ale podaje mi że błąd logowania, czy na pewno wszystko ok z hasłem?

U mnie tak(sprawdziłam mimo że dostałam na skrzynkę):)

Joasiu dzięki serdeczne:)

Pozdrawiam Iwa

4. Data: 2005-12-26 22:24:25

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mampka wrote:
> [...]
> sprawdzenie skrzynek i te z Was, które nie dostały 3 pierwszych schematów
> proszę ściągnijcie je sobie z następujacego konta

Pisałam do Ciebie na priva z prośbą o te schematy. Nie dostałam żadnej
informacji zwrotnej, że mail nie dotarł, ale nie dostałam też żadnych
schematów. Czy mogłabyś dołączyć mnie do Swojej listy dystrybucyjnej.
Moje konto b...@k...pl

Pozdrawiam
Bea

5. Data: 2005-12-26 22:33:53

Temat: Re: MartyBell dystrybucja - PROBLEM
Od: <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwa <i...@o...pl> napisał(a):

> ?
>
> U mnie tak(sprawdziłam mimo że dostałam na skrzynkę):)
>
> Joasiu dzięki serdeczne:)
>
> Pozdrawiam Iwa

PROBLEM
Na podany przez Ciebie adres pojawia się taka informacja:

[Nastąpiła próba zalogowania się na stronę "o2.pl"przy pomocy nazwy
użytkownika "www%2Emartybell", ale strona nie wymaga identyfikacji , to może
być podstęp]

6. Data: 2005-12-26 22:53:19

Od: "Dziunia" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja nie miałam problemu żeby się dostac do schematów.

--
Dziunia

7. Data: 2005-12-27 06:13:52

Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wejdź na http://poczta.o2.pl
login: martybell
hasło: 12345678
Z Twojego komunikatu wynika, że jako user lub adres wpisano www martybell.
Spróbuj jeszcze raz. Ja loguję się bez problemu, więc nie wiem skąd Wasze
problemy
pzdr,
Mampka

8. Data: 2005-12-27 06:25:15

Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sprawdź gazetowy, bo chyba pod takim jesteś w moich kontaktach :)
Daj znać czy doszły po wysyłam na ten drugi.
pzdr.
Mampka

9. Data: 2005-12-27 06:40:45

Od: "Iwa" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wejdź na http://poczta.o2.pl
> login: martybell
> hasło: 12345678
> Ja loguję się bez problemu, więc nie wiem skąd Wasze
> problemy

Myśle że dlatego że to skrzynka pocztowa i w danej chwili tylko jedna osoba może
być zalogowana. Spróbujcie c chwilę się logować.

Pozdrawiam Iwa

10. Data: 2005-12-27 09:08:30

Od: "kasik" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też nie dostałam schematów mailem, chociaż pisałam do Mampki na priv.
Pierwsze cztery schematy ściągnęłam już z o2.
Mampko jeżeli będziesz tam wrzucać wszystkie schematy to będę ściągać z o2,
żebyś nie miała dodatkowego kłopotu z wysyłaniem, myślę że więcej osób
skorzysta ze skrzynki na o2.
Pozdrawiam
Kasia

xxxSzukam wzoru zegara