Re: [szydełko] bluzka pajęczynka

From: "krystyna" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: [szydełko] bluzka pajęczynka
Date: 14 Jul 2004 10:29:34 +0200

Autor: g...@p...onet.pl napisała:
> kwadratowych "serwetek" jakos sprytnie połączonych, albo na fotografii nie
> widać łączenia. W każdym razie jest to do zrobienia. Na rękaw
> jedna "serwetka"okrągła,fajnie pomyślane, bo fragment okrągłego brzegu
stanowi
> główkę rękawa, a potem już kontynuowane do dołu prosto... Trochę trudno to
> opisać tak na sucho, w praktyce łatwiej pokazać.
> Pozdrawiam
> Urszula

Masz rację Urszulko. Co do połączenia, to ja łączyłam poszczególne pajączki za
pomocą słupków, tak jak łączy się kwadraciki w serwetkach, tyle że w
przedostatnim, a nie ostatnim okrażeniu, drugiego pajączka. W ten sam sposób
łączyłam boki.Mam do tego schemat, ale nie do końca dokładny i bez opisu.
Jedynie fragment w obcym języku. Jestem w trakcie pracy i żeby nie odkrywać
Ameryki po raz kolejny, to pomyślałam, że ktoś się odezwie, kto już ma to za
sobą. Jeżeli nie, to będę sobie radzić sama. Może potem innym będę mogła pomóc.
Za zainteresowanie bardzo dziękuję i pozdrawiam.
Krystyna z Rybnka