[szydełko] bluzka pajęczynka

1. Data: 2004-07-14 07:32:53

Temat: [szydełko] bluzka pajęczynka
Od: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałam zapytać, czy ktoś już robił taką bluzeczkę.
http://www.kaan.pl/forum/index.php?act=Attach&type=p
ost&id=4176

Jeżeli tak to prosiłabym o wymianę doświadczeń, na temat jej wykonania.
Jakie nici, szydełko i jak Wam wyszło.
Pozdrawiam
Krystyna z Rybnika

1. Data: 2004-07-14 08:02:53

Temat: Re: [szydełko] bluzka pajęczynka
Od: "renata w-zielona gora" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

właśnie mam zamiar zabrać się za tę bluzkę ale najpierw muszę skończyć obrus
na urodziny prababci :)
Również chętnie dowiem się o wszystkie informacje, o które pytałaś, ułatwi
mi to pracę :)
Pozdrawiam
Renata z Zielonej Góry

1. Data: 2004-07-14 08:03:34

Od: "Ola" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Krystyna z Rybnika
>
> Krysiu, na tej stronce w tytule Prowokacja znajdziesz co nieco na ten temat!

Ola

1. Data: 2004-07-14 08:09:17

Od: "kryastyna" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Autor: "Ola" <o...@a...pl> napisała:
> Krysiu, na tej stronce w tytule Prowokacja znajdziesz co nieco na ten temat!
> http://forum.gazeta.pl/forum/71,1.html?f=15333
>
> Ola

Tak Olu wiem, bo to mój post, ale miałam nadzieję, że tutaj też ktoś mi coś na
tem temat podpowie.
Pozdrawiam
Krystyna z Rybnika

1. Data: 2004-07-14 08:12:12

Od: "Ola" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak Olu wiem, bo to mój post, ale miałam nadzieję, że tutaj też ktoś mi coś
> [...]

Ola

1. Data: 2004-07-14 08:17:58

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

>Ja co prawda nie robiłam, ale z tego co widzę, przód składa się z dwóch
kwadratowych "serwetek" jakos sprytnie połączonych, albo na fotografii nie
widać łączenia. W każdym razie jest to do zrobienia. Na rękaw
jedna "serwetka"okrągła,fajnie pomyślane, bo fragment okrągłego brzegu stanowi
główkę rękawa, a potem już kontynuowane do dołu prosto... Trochę trudno to
opisać tak na sucho, w praktyce łatwiej pokazać.
Pozdrawiam
Urszula

1. Data: 2004-07-14 08:19:37

Od: "krystyna" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Autor: "Ola" <o...@a...pl> napisała:

> Ola

Olu, wiem i bardzo Ci dziękuję. Nie bądź smutna.:-)
Tak wyszło, przecież nie musiałaś o tym wiedzieć.
Pozdrawiam
Krystyna

1. Data: 2004-07-14 08:29:34

Od: "krystyna" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Autor: g...@p...onet.pl napisała:
> [...]
> główkę rękawa, a potem już kontynuowane do dołu prosto... Trochę trudno to
> opisać tak na sucho, w praktyce łatwiej pokazać.

Masz rację Urszulko. Co do połączenia, to ja łączyłam poszczególne pajączki za
pomocą słupków, tak jak łączy się kwadraciki w serwetkach, tyle że w
przedostatnim, a nie ostatnim okrażeniu, drugiego pajączka. W ten sam sposób
łączyłam boki.Mam do tego schemat, ale nie do końca dokładny i bez opisu.
Jedynie fragment w obcym języku. Jestem w trakcie pracy i żeby nie odkrywać
Ameryki po raz kolejny, to pomyślałam, że ktoś się odezwie, kto już ma to za
sobą. Jeżeli nie, to będę sobie radzić sama. Może potem innym będę mogła pomóc.
Za zainteresowanie bardzo dziękuję i pozdrawiam.
Krystyna z Rybnka

1. Data: 2004-07-14 09:15:05

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja widziałam identyczną bluzkę w galerii w Auchan we Wrocławiu. Była
zrobiona ze srebrnej nitki, nie wiem jak ta przędza się nazywa ale we
Wrocławiu widziałam taką w sklepie na ul. Ruskiej. Tak na moje oko to na
rękawie też jest ten sam kwadratowy motyw co na przodzie tylko trochę
mniejszy. Licząc od kółka na środku są zrobione 4 rzędy. Jest to robione
filetem, słupki 2 albo 3 razy nawijane a ilość oczek łańcuszka trzeba sobie
odpowiednio dobrać aby się czapeczka nie zrobiła.
Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia w dzierganiu
Dorota (Wrocław)

1. Data: 2004-07-14 09:33:54

Od: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> A ja widziałam identyczną bluzkę w galerii w Auchan we Wrocławiu. Była
> zrobiona ze srebrnej nitki, nie wiem jak ta przędza się nazywa ale we
> Wrocławiu widziałam taką w sklepie na ul. Ruskiej.
A możesz powiedzieć ile kosztowała ?
Pozdrawiam
Krystyna

FAQ pl.rec robotki.reczne