[szydełko]bluzka - ta sama a jednak inna

11. Data: 2006-05-31 12:33:23

Temat: Re: [szydełko]bluzka - ta sama a jednak inna
Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aha i zwroćcie uwage ze ten klin środkowy na brazowej bluzeczce ma 6 okienek
a na różowej 8 i to zazadnicza roznica, przerobilam schemat tak zeby bylo 6
okienek a nie 8 o tu:
http://img511.imageshack.us/my.php?image=kliny1ee.jp

Monika z Rybnika + Mateuszek (ur. 25.10.2004 r.)
m.m.markowska malpka poczta.fm
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=70832&o
b=0

12. Data: 2006-05-31 12:34:30

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

A calosc do bluzki w oryginale jest tu:
http://show.7ya.ru/private.aspx?RubrID=128184

13. Data: 2006-05-31 13:30:07

Od: " Ilona" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika z Rybnika <m...@p...fm> napisał(a):

> A calosc do bluzki w oryginale jest tu:
> http://show.7ya.ru/private.aspx?RubrID=128184

Dziękuję za podpowiedzi. Doszłam do wniosku, że spróbuję robić to po swojemu,
czyli dłuższe kliny (wyższa niż ta śliczna modelka pewnie jestem, siatka na
oko, byle jak najbardziej przypominało brązowy prototyp, bo czuję, że bez
niego moje życie straci sens. Najważniejszy jest wg mnie wybór tworzywa,
włóczka czy nić sztywna, twarda, matowa czy puszysta wszystko zmarnuje.
Choćbym miała krwią pluć po nieprzespanych nocach, zrobię!

A poważnie, zdjęcie z żurnala zawsze przebije fotkę amatorską, więc nie ma
się co przejmować, ze robótki wychodzą brzydsze niż oryginały. W realu wcale
tak pewnie nie jest.

Pozdrawiam
Ilona

14. Data: 2006-05-31 20:23:00

Od: "Sinkag" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ma
> się co przejmować, ze robótki wychodzą brzydsze niż oryginały. W realu

Jestem bardzo ciekawa jak Ci wyjdzie ta bluzeczka bo ja nie mam odwagi się
do niej przymierzyć, pochwal się Ilonko .......

P.S. A ta fotka z jasną wersją bluzeczki to oczywiście nie moja jak już
wczesniej zauważyła Monika - to też gazetkowe zdjęcie.........

Pozdrawiam
Sinka

15. Data: 2006-06-01 11:17:35

Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> P.S. A ta fotka z jasną wersją bluzeczki to oczywiście nie moja jak już
> wczesniej zauważyła Monika - to też gazetkowe zdjęcie.........

No to juz go jedna dziewczyna zrobiła tu sie pochwaliła:
http://kaiem.pl/forum/viewtopic.php?p=40345#40345
a tu fotka:
http://kaiem.pl/forum/download.php?id=7122&sid=f4e2e
966daa8eaa0981b67f844502ac9

a wszystkie dodatkowe info na temat tego topu w pierwszym linku

IREN lato 2006
SERDECZNIE ZAPRASZAMY
schemat
spodnica -poratujcie