[szydełko] poszukuję schematu bluzeczki

1. Data: 2005-07-03 21:55:42

Temat: [szydełko] poszukuję schematu bluzeczki
Od: "SinkaG" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie, tu zdjecie http://glinki.com/?l=xkz5f8

jeśli któraś z szydełkujacych kobitek posiada schemacik i zechciałby się
podzielić kłaniam sie nisko do nóżek....:-))))

Z góry dziekuję z pomoc
Sinka

2. Data: 2005-07-05 05:51:24

Temat: Re: [szydełko] poszukuję schematu bluzeczki
Od: "zevi" <zevi_ewa@no_sp.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jeśli któraś z szydełkujacych kobitek posiada schemacik i zechciałby się
> podzielić kłaniam sie nisko do nóżek....:-))))
>

> Z góry dziekuję z pomoc
> Sinka

Wiem, ze mam, ale nie wiem, gdzie. Poszukam wieczorkiem... chyba ze ktos
mnie uprzedzi, albo poszukasz sama w archiwum (na pewno byla... nawet
schemacik mam wydrukowany...)
Pozdrawiam,
Ewelina /Lodz/

3. Data: 2005-07-05 09:14:28

Od: "SinkaG" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zevi" <zevi_ewa@no_sp.o2.pl> napisał w wiadomości

> Wiem, ze mam, ale nie wiem, gdzie. Poszukam wieczorkiem... chyba ze ktos
> mnie uprzedzi, albo poszukasz sama w archiwum (na pewno byla... nawet
> [...]

Wiem, że była pamiętam bo fotka się ostała a schemat wcieło........
ale po dłuższym kopaniu w archiwum i niepowodzeniach zrezygnowałam....
zaczęłam nawet robić ze zdjęcia ale przy trzech ostatnich okrązeniach mnie
zatrzymało bo fotka niewyraźna...
Cierpliwie czekam więc........

Hej
Sinka

4. Data: 2005-07-05 09:58:45

Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze bardzo:
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=66061

Artsajke

5. Data: 2005-07-05 10:49:19

Od: "SinkaG" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Prosze bardzo:
> http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=66061
>
> Artsajke

Jakość schematu kiepska ale coś tam rozszyfrowałam.....
jakby ktoś miał schemat lepszej jakości będę wdzięczna za podesłanie...

Hej
Sinka

6. Data: 2005-07-05 11:44:27

Od: " " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma za co. Obawiam się, że lepszego nie było w sieci, ale... może się
myle? Po powiększeniu ten schemat nie jest taki zły, więc jak byś miała
problemy to chętnie Ci pomogę w rozszyfrowaniu.

Artsajke

7. Data: 2005-07-05 16:20:00

Od: "zevi" <zevi_ewa@no_sp.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakość schematu kiepska ale coś tam rozszyfrowałam.....
> jakby ktoś miał schemat lepszej jakości będę wdzięczna za podesłanie...
>
> Hej
> Sinka

No niestety, ja dysponuje tym samym:( Ale mysle, ze przy odrobinie dobrych
checi da sie go rozszyfrowac.
U mnie tez ona w planach....ale na razie odleglych, niestety.
pozdrawiam,
Ewelina

8. Data: 2005-07-05 21:09:00

Od: "SinkaG" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> checi da sie go rozszyfrowac.
> U mnie tez ona w planach....ale na razie odleglych, niestety.

Dzięki za dobre chęci .............. będe próbować to jakos dopasować

Hej
Sinka

Zdjęcia ze spotkania we Wrocławiu
Szydełkowe podkładki-ktoś szukał
[szukam] kroju na jakas letnia czapke/kapelusz
Szukam xxx
szycie ozdobne zaslon i firam