Re: [szydelko] -pyt.o nici do aniolkow i serwetek

Data: 2005-10-26 17:13:07
Temat: Re: [szydelko] -pyt.o nici do aniolkow i serwetek
Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl>

>Maja. Od jakiegos czasu maja prawie caly regal z szydelkowymi nicmi.

No tak, jest spory wybór doppio, monika, maxi i filet crochet, trochę
aidy, ariadny, poliestru co to się rozwija nawet jak nie chcesz, ale
zabij mnie, snehurki tam nie widzialam. Nie twierdze że zmyślasz ;)
nawet ich za to bardzo ceniłam, że nie jest tak, jak w różnych innych
pasmanteriach, ze jedyne co w sklepie widac to wszechobecne motki
snehurki, a do reszty to trzeba się dokopywać ;).
A niech sobie zresztą mają i snehurke, w końcu i takie nici niektórzy
lubią, tylko niech nie rezygnują z mojej ukochanej, najwspanialszej
doppio ritorto 16 :)
Moolinea