[szydełko]sukienka "gothic"

1. Data: 2006-07-11 10:21:55

Temat: [szydełko]sukienka "gothic"
Od: Monika <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
Wiele razy gdy miałam jakiś problem to znajdywałam rozwiązanie na tej
grupie więc i tym razem ośmielę się prosić o pomoc. Otóż w sierpniu
wybieram się na małe przyjęcie no i jak zwykle okazało się że nie mam co
na siebie założyć więc postanowiłam zrobić sukienkę na szydełku.
Tyle że chciałabym aby ta sukieneczka była w stylu gotyckim, tzn. długa,
czarna, rozszerzane rękawy, opływająca sylewtkę. No i tu pojawia się
problem, że w ogóle nie mam na nią pomysłu. Patrząc na Wasze wspaniałe
dzieła, widzę że wiele z Was ma mnóstwo wspaniałych pomysłów. Dlatego też
proszę o pomoc w "zaprojektowaniu" owej sukienki. Wystarczy mi właściwie
ogólny pomysł i wzorki jakich można by użyć. Mam nadzieję, że Wasza
wyobraźnia mnie nie zawiedzie :) .Bo moja wyobraźnia z nadmiaru słońca
chyba padła ;) . Czekam na jakiekolwiek pomysły.

Pozdrawiam,
Monika

2. Data: 2006-07-11 11:33:25

Temat: Re: [szydełko]sukienka "gothic"
Od: "Olgasw" <olgasw@WYTNIJ_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tyle że chciałabym aby ta sukieneczka była w stylu gotyckim, tzn. długa,
> czarna, rozszerzane rękawy, opływająca sylewtkę. No i tu pojawia się
> problem, że w ogóle nie mam na nią pomysłu.

Jedyne co w archiwum znalazlam:
http://glinki.com/?l=w2gswa
ale linki nie dzialaja...
ale moze znajda sie osoby ktore cos zachomikowaly
Pozdrawiam
Olgasw

3. Data: 2006-07-11 15:23:35

Od: Monika <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 11-07-2006 o 13:33:25 Olgasw <olgasw@WYTNIJ_poczta.onet.pl> napisał:

> [...]
> http://glinki.com/?l=w2gswa
> ale linki nie dzialaja...
> ale moze znajda sie osoby ktore cos zachomikowaly

Udało mi się na jednej ze stronek z linku który mi podałaś wygrzebać
świetne rękawiczki (tak więc początek już jakiś jest). Ślicznie dziękuję,
ale pomysłu na sukienkę wciąż brak. Czekam dalej na jakieś propozycje
(nawet te najbardziej szalone ;) )

4. Data: 2006-07-11 22:45:11

Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> proszę o pomoc w "zaprojektowaniu" owej sukienki. Wystarczy mi właściwie
> ogólny pomysł i wzorki jakich można by użyć.

Mam nadzieję, że w sierpniu będzie na tyle chłodno, że nie zemrzesz odziana
w czerń ;-)))
A co do pomysłu to mój jest taki (nie musi ci się spodobać), spójrz tu:
http://forum.knitty.ru/index.php?act=Attach&type=pos
t&id=94984
Kiecka na zdjęciu jest dla dwulatki, ale rzuć okiem na rękawy, są
rozszerzane. Suknia nie musi być rozszerzana od razu, na wysokości biustu,
może być obcisła do samych kolan a dalej rozszerzana (coś a la syrena) albo
rozszerzana od bioder. Tym wzorem da się robić równo, nie musi się
rozszerzać, np. jak tu:
http://forum.knitty.ru/uploads/1145518707//post-4120
-1145605013_thumb.jpg
Ideę ściegu masz tu:
http://forum.knitty.ru/uploads/1000000002/post-2467-
1137798973.jpg

Pozdrawiam
AgaM

5. Data: 2006-07-12 05:04:51

Temat: Re: [szydełko]sukienka
Od: "Doris " <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co powiesz na to, bo ja jestem chora !!!!
http://voila.pl/nxy8j/index.php?45
http://voila.pl/nxy8j/index.php?44
Myśle, że właśnie w czarnym kolorze byłoby SUPER !!!!!!!
Pozdrawiam - Dorota

6. Data: 2006-07-12 06:47:47

Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyobraźnia mnie nie zawiedzie :) .Bo moja wyobraźnia z nadmiaru słońca
> chyba padła ;) . Czekam na jakiekolwiek pomysły.

Też interesuje mnie ten styl, ze względu na córcię która ciągle wynajduje mi
nowe zajęcie(przeważnie szycie)
http://glinki.com/?l=ie7qmg sprawdż tutaj, wprawdzie bez wzorów ale dużo
inspiracji.

Gdy na coś jeszcze ciekawego trafię to podeślę link

Pozdrawiam
Lucy

7. Data: 2006-07-12 07:11:41

Od: Pat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Jul 2006 12:21:55 +0200, Monika <a...@w...pl>
napisał(a):

> [...]
>Tyle że chciałabym aby ta sukieneczka była w stylu gotyckim, tzn. długa,
>czarna, rozszerzane rękawy, opływająca sylewtkę.
Tu: http://show.7ya.ru/private.aspx?RubrID=33329
http://show.7ya.ru/private.aspx?RubrID=82403
masz ponad 30 stron pomysłów na sukienki, więc myślę, że coś na pewno
znajdziesz:)

pzdr.

Pat
=====
"Szanuj polską kobietę, która zapładnia ducha i daje nowe życie" - 10 przykazań PPN
Zmień "whatever" na "o2"

8. Data: 2006-07-12 07:20:21

Od: Pat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 12 Jul 2006 09:11:41 +0200, Pat <p...@w...pl>
napisał(a):

I jeszcze to:
http://milima.fastbb.ru/index.pl?1-2-0-00000004-000-
0-0-1131554138

w dublet 2005-56 są piękne suknie ala ślubne, ale po wykonaniu czarną
nitką bez trudu staną sie gotyckie:)

pzdr.

Pat
=====

9. Data: 2006-07-12 07:31:47

Od: Monika <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiedziałam, że na Waszą wyobraźnie można liczyć (ech aż Wam jej
zazdroszczę :) ).

AgaM ta sukieneczka jest świetna, te rękawki i w ogóle. I chyba mam
właśnie pomysł na super sweterek i kolorze pięknego bordo :) . A jeśli
chodzi o czerń w sierpniu to ja i tak wychodzę dopiero po zmroku :D . A na
serio to przyzwyczaiłam się i w upały ubieram raczej cieniutkie rzeczy
więc to że czarne nie przeszkadza mi aż tak bardzo. Jakoś nie potrafię
przestawić się na inne kolorki.

Dorotko jak mogłaś mi to zrobić!! Ten komplecik po nocach będzie mi się
teraz śnił :D. Cudo.... Już widzę jak wspaniale by wyglądał w kolorze
zmysłowej czerni... Ech.... Ale jakbym za takie coś miałą się wziąść to
pewnie do następnego lata bym nie skończyła :D. Ale myślę, że już wiem w
czym przywitam lato za rok :).

Dzięki Lusy za linka... Chyba już przepadłam, bo mam w tej chwili plany
robótek na następne 10 lat :D . Ale na przykład taiego cuda to nie
podaruję http://glinki.com/?l=wxs4y7 . No po prostu geniusz sam w sobie...

Może z tych wszystkich inspiracji uda mi się coś wykombinować. Już powoli
zbierają we mnie chęci :) . Umiecie natchnąć nie ma co :).
Jeśli macie jakieś jeszcze pomysły to chętnie je przygranę :D.

Pozdrawiam,
Monika

10. Data: 2006-07-12 08:22:32

Od: "Doris " <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Też mi sie ta niebieściutka bluzeczka podobała i wzorując sie na niej
zrobiłam taką bardziej skromną http://voila.pl/nxy8j/index.php?7
Wiem, przynudzam z tymi ananaskami, ale
zauważyłaś napewno jeszcze te sukienke
http://voila.pl/nxy8j/index.php?47 i do tego zrobic ta góre
http://voila.pl/nxy8j/index.php?45 i SZOK SZOK SZOK
Ja wiem ze za duzo roboty, nie namawiam, ale te ananaski robi sie bardzo
szybko - a ten efekt hm - murowany. Jeszcze pomyslałam sobie, że jak nie masz
za wiele czasu, to przecież ten pomysł tez jest świetniasty i jaki elegancki.
http://voila.pl/nxy8j/index.php?46.
Dorota

Poznań - zdjęcia z czerwcowego spotkania
Haft niekrzyżykowy
[ot] chwalę się - sweterek z elementów
Dla Władzi
gapowe się płaci