[szydelko} szukam schematu szalika

1. Data: 2005-11-07 13:55:00

Temat: [szydelko} szukam schematu szalika
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobietki kochane,gdzies zapodzial mi sie schemat do tego szalika,czy ktoras
z Was przypadkiem nie zachomikowala go i moglaby mi podeslac na
priva?Wprawdzie szalik wydaje sie latwy do wykonania dla wprawnego oka ale
posiada pewna "nieregularnosc" w bialym sciegu i chcialabym ja zachowac jak
w oryginalnym schemacie a dopiero potem poeksperymentowac na oko.
http://glinki.com/?l=gse4ji
Pozdrawiam
Pusia

2. Data: 2005-11-07 16:10:11

Temat: Re: [szydelko} szukam schematu szalika
Od: "Monika z Rybnika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> http://glinki.com/?l=gse4ji
> Pozdrawiam
> Pusia

Ja niestety tylko fotke widziałam, gdyby ktos podeslal Ci Pusiu, to ja tez
poprosze.

Monika z Rybnika + Mateuszek (ur. 25.10.2004 r.)
m.m.markowska malpka poczta.fm
( ' ""()
("( 'o', )
(")(")(,,)

http://m.m.markowska.fm.interia.pl/index.html
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=70832&o
b=0

3. Data: 2005-11-13 20:02:24

Od: "Ada " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusiu!Czy znalazłaś może schemat do tego szalika.Ja go właściwie
rozpracowałam,ale nie wiem,czy dobrze. Ada

4. Data: 2005-11-13 20:12:38

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pusiu!Czy znalazłaś może schemat do tego szalika.Ja go właściwie
> rozpracowałam,ale nie wiem,czy dobrze. Ada

Nie, nie znalazlam,podejslij rozpracowany schemat na priva to zerkne ok?
Pozdrawiam
Pusia

5. Data: 2005-11-14 11:09:21

Od: "ala" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, nie znalazlam,podejslij rozpracowany schemat na priva to zerkne ok?
> Pozdrawiam
> Pusia

Witam,
Pusiu, Ado macie wzór na ten szaliczek? Podzielcie się proszę.

a...@w...pl Dziękuję i pozdrawiam
ala

6. Data: 2005-11-14 11:23:28

Od: "Ada " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wysłałam Beacie i Ali.Jeśli macie jakies uwagi do tego schematu,napiszci
proszę.Ja jestem na etapie gromadzenia wloczek.Mam do zrobienia 2 takie
szaliczki,a do tego i czapki. Ada

8. Data: 2005-11-16 14:07:45

Od: "Ada " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika z Rybnika <m...@p...fm> napisał(a):
>Pisałam na priv ale bez odzewu, mozesz poslac i do mnie ten schemat?
> m...@p...fm
>
>Moniko!Schemat i uwagi do szalika są tu
http://maranta.livenet.pl/forum/viewtopic.php?p=4004
Naprawdę nie mam czasu rysowac nowych schematow,a tam są opisy
poprawek.Więcej czasu bede miec od niedzieli,więc jeśli komuś sie nie uda
ściągnąc,to poślę. Ada

[OT] calkiem ale czego to ludzie nie wymysla...
xxx-korale
[szydełko] czapka i szalik
[szydelko] szal - do kroowki i nie tylko :)
[szydelko] szopka